Hairfetish

• Jeroen

Hoi ik ben een 28 jarige man,

En ben op zoek naar personen (man/vrouw) die net als ik erg kunnen genieten van bijna alles wat met haar (hoofd) te maken heeft.

En dan met name het knippen of scheren, om te zien gebeuren of zelf te mogen doen bij iemand of zelf te ondergaan. en hier een opgewonden gevoel bij krijgen.

Helaas ken ik niemand die deze gevoelens ook heeft en ik hoop op deze manier mensen te leren kennen die deze gevoelens ook hebben.

Gr Jeroen

• Jer

Hi Jeroen,

believe me je bent niet de enige :) ik heb t ook;)

• Jer

Hi Jeroen,

believe me je bent niet de enige :) ik heb t ook;)

• Jer

maar ik heb het alleen bij het zien van vrouwen die geschoren worden en bij vrouwen die kaal geschoren zijn

• Harm

Hey Jeroen.. ik heb t ook! Ik scheer mn kop een paar keer per week glad en als je wilt mag jij t es voor me doen… en ik heb heel veel ervaring met de tondeuse dus als je wilt doe ik jou es… ik zit op geschorenkop@yahoo.com

Groet,

Harm

• Jeroen

Het lukt mij niet om je een privebericht te sturen, wil jij het eens proberen ?

• harm

hey jeroen je kunt me ook mail op kaalgeschorenkop39@hotmail.com.. is ook mn msn

jouw mail adres??

• Kim-26

Heb er zelf ook meestal wel last van als ik het zie,

Gr. Kim

• Christien-Les

Hoi,

Ik vind het altijd heerlijk om met de tondeuse geknipt te worden. Mijn vriendin en ik genieten dan met volle teugen. Bij ons kan het knippen niet lang genoeg duren.

Mijn ogen vallen af en toe gewoon dicht tijdens het knippen.

Met vriendelijk groet,

Christien

• P

Nou Jeroen, welcome to the club!

Je bent zeker niet alleen; denk dat je hier op deze site het topje van de ijsberg te zien krijgt.

Helaas zijn er niet veel mensen (v/m) die er iets mee doen.