Fotoshoot

• MaxFashion

MaxFashion verzorgt mediaproducties o.m. op het gebied van haarmode. Wij zijn voor een van onze geplande fotoshoots op zoek naar jonge vrouwen die hun lange haar zat zijn en een kort pittig kapsel willen. Vaste modelling fee. Interesse? Bel met onze redactie op: 06-43191396 en meld je aan of stuur een mail naar darethat@planet.nl. Vergeet niet een recente pasfoto bij te sluiten.

• jacqueline

tot welke leeftijd kan je je aanmelden, gr

• MaxFashion

Hi Jacqueline. Bedankt voor jouw reactie. Er is geen specifieke leeftijdsgrens. Voorwaarden zijn dat je nu lang haar hebt en bereid bent (zeer) kort te gaan. Op basis van jouw eigen wensen (hoe kort wil je gaan) en de richtlijnen van onze opdrachtgever bepalen wij of je geschikt bent voor de fotoshoot en welk model we gaan knippen. Mvg, MaxFashion

• jacqueline

hoi heb mijn haar tot over mijn schouders of is dat niet lang genoeg, groetjes

• MaxFashion

Jacqueline, lengte lijkt ons oke maar we kunnen pas een definitief oordeel geven als we jouw foto hebben ontvangen. Mail deze svp naar ons als je interesse hebt. Geef tevens aan naar wat voor model jouw voorkeur uitgaat. Zo zijn wij bv nog op zoek naar een model met zwart of bruin haar voor een inverted bob met een zeer korte nekpartij. Mvg, MaxFashion

• Corien-haar

Hebben jullie een homepage van Max Fashions zodat ik kan zien welke producties jullie zoal hebben gemaakt?

Groetjes,

Corien

• jacqueline

hoi heb zwart haar en hoe kort het word mogen jullie bepalen ben voor alles in, groetjes

• Maxfashion

Jacqueline, dat is precies wat we zoeken! We kunnen alleen niet verder zonder dat je jezelf aanmeldt. Mvg, MaxFashion

• jacqueline

hoi hebben jullie ook een website waar ik op kan kijken, gr

• MaxFashion

Jacqueline, all ons foto- en videomateriaal van een shoot valt in principe toe aan de opdrachtgever. Binnen enkele weken zullen wij echter een eigen site openen (URL: www.fashionmediaproductions.nl waar wij “ongesanctioneerd” materiaal kunnen tonen. Als je werkelijk geinteresseerd ben stuur ons dan een e-mail met naw gegevens en meldt jezelf aan als model (met pasfoto). Dan kunnen we jouw enkele foto's sturen van een recente shoot over korte inverted bobmodellen. Mvg, MaxFashion