Fotoshoot

• jacqueline

hoi ik wacht eerst jullie site even af en dan zal ik contact met jullie opnemen, groetjes jac

• Corien-haar

Ik heb gekeken bij de Kamer van koophandel, maar kon in Amsterdam geen MaxFashion mediaprodukties vinden. Er is wel een Max Fashion, maar dit is een kledingszaak. Ik wacht ook maar eerst de website af.

• MaxFashion

Jacqueline, daar ben je uiteraard vrij in, maar het fotomateriaal dat wij vooralsnog op de site gaan plaatsen heeft betrekking op lange boblijnen. Waarschijnlijk zit er niets van jouw gading bij. Naar wat voor kapsel ben jij op zoek? Mvg, Redactie MaxFashion

• jacqueline

hoi ik wil een korte boblijn. gr

• MaxFashion

Dat treft, want wij hebben momenteel een opdracht lopen voor (zeer) korte boblijnen. Kun je svp jouw foto mailen aan onze redactie zodat we - in overleg - een model kunnen uitzoeken voor jou? mvg, MaxFashion.

• Corien-haar

Als ik een nieuw kapsel zou nemen wordt het eem kort pixie kapsel.

• jacqueline

komt de site er al aan, groetjes

• Corien-haar

Hoi Jacqueline,

Ik wacht ook eerst op de website. Helaas heb ik op internet verder weinig kunnen vinden over dit bedrijf alleen dat ze sedert 2007 actief zijn in diverse bulletinboards zoals deze.

Daarom wacht ik eerst hun webpagina af. Anders blijf ik bij mijn huidige kapper die mij aan huis knipt.

Ik wil namelijk korte bob waarbij ik de nek heel kort en hoog laat opscheren.

Groetjes,

Corien

Corien-haar@live.nl

• FMP

Jacqueline, vanaf vandaag is onze vernieuwde site beschikbaar (www.fashionmediaproductions.nl) onder onze nieuwe merknaam FMP. De site is nog in bewerking en de komende tijd zal nog veel meer content worden geplaatst. Op de site staat tevens hoe je je als model bij ons kan aanmelden. Mvg, Redactie FMP

• Corien-haar

Hoi Jacqueline,

Hoe is je ervaring met MaxFashion? Hebt je nu het kapsel dat je wilde hebben?

Groet,

Corien