van lang naar kort

• Anke

Ik zou graag mijn lange vlechten willen afknippen en een kort kapsel. Het zwarte dikke haar is mooi maar vind het niet meer mooi. Zit te kijken naar een bob en zodoende via google hier terecht gekomen.

Graag zou ik het prive willen laten knippen of met een thuiskapper. Modellen genoeg misschien wel opgeschoren.

Tot later

• René

Hoi Anke,

Ik knip elk gewenst kapsel bij de menen aan huis.

Bij dik haar is het misschien mooi om de nek iets op te laten knippen of op te laten scheren. Of bv een undercut.

Wilt je een klassieke bob of een inverted (a-line) bob.

Op welke lengte wilt jij de bob geknipt hebben.

BV schouder lengte, kin lengte of nog korter. Met pony of zonder pony?

Er is zoveel keus.

Als je eventueel meer vragen hebt kan je mij ook eventueel mailen of online bereiken.

• Dario

Heb je wellicht overwogen jouw haar te doneren aan stichting haarwensen? Ik kan dit wel regelen voor jou en thuis knippen is geen probleem. Een spannende korte bob met opgeschoren nek wellicht. Hoor graag van je.

• anke

reacties genoeg zie ik. Stichting haarwens is een goeie !! Het mag inderdaad een spannende opgeschoren bob worden het maakt mij niet uit hoe het wordt.

Moet dit bij een kapper of speciaal bij jullie . Graag reactie want ik denk er nog wel even over na en geef nog geen mail adres

welke plaats graag doorgeven

• Dario

Anke, het kan bij ons in de studio in amsterdam of Zwolle. Slaap er nog een nachtje over en dan hoor ik het wel.

• René

Hoi,

Ik zal mij even afzijdig houden, want ik knip bij de mensen aan huis. Dus daar hebt jij nu niets aan.

Ik krijg automatisch een melding als er een nieuw bericht verschijnt.

Ik heb nog eventueel andere ideetjes voor je haar, maar misschien zijn die niet meer nodig.

Mocht je toch meer info willen hebben dan zie ik je bericht hier wel op discussiebord

• rob

hoi Anke,

je kan bij mij in de salon elk model krijgen wat je wil

eventueel na sluitingstijd of als je wil bij je thuis

een complete metamorfose met kleur etc is ook mogelijk

gr rob

• johan

kijk eens op

http://afgeknipthaarverkopen.jouwweb.nl/ als je je lange afgeknipte vlechten wilt verkopen.

Een nieuwe site om verkopers en kopers van human hair bij elkaar te brengen.