in pyama

• marc

weet meer van deze kapper zo best eens langs willen gaan

• dennis

volgens mij heb je in bed een pyama aan maar als ik met vakantie in frankrijk ben laat ik me hier bij de couffeur knippen en scheren,maar eerst krijg je hier als klant een lange witte nylon jas aan voor de behandeling

• ADONIS

ben in chinatown in amsterdam bij een kapper geweest hier krijg je als dame een roze kimono aan en de heren een blauwe kimono ik vond dit wel een geil gevoel als door de kapper zo,n kimono aangetrokken krijgt

• rene

waar precies ? straat huisnr

• harry

ik laat me vaak scheren bij mijn thaise kapper hier krijg je een witte kimono aan best geil als hij achter je staat en de kimono over je heen gooit met de mouwen naar voren waar je dan je armen in steekt en de kimono m je heen vastmaakt

• PASCAL

in rotterdan bij een japansa kapper in het centrum werd ik geknipt en geschoren in een rode japanse kimono vond het wel iets hebben met de heren naast elkaar in die rode kimono,s de dames ktijgen een witte aan

• rob

Op welk adres in Rotterdam ?

• peter

bestaat wel degelijk om geschoren te worden hoe je het wil, ikzelf heb een kapper aan huis en ik zorg ervoor dat ik een satijnen pyama draag als ik geknipt en geshoren word,vooral als hij dan een witte kapmantel met mouwen aantrekt met nekpapier geeft je een geil gevoel om er zo bij te zitten