Superkort knippen

• Millishave

Ben je als vrouw toe aan een leuk superkort koppie? Dan zou ik je wel willen knippen. Ik vind vrouwen met superkort geschoren koppie schitterend en sexy. Bijvoorbeeld het haar in de nek superkort gemillimeterd en de zijkanten op laten lopen van heel kort naar langer haar bovenop haar hoofd. Maar ook volledig millimeteren of zelfs kaal scheren lijkt me geweldig om een keer te doen. Vind je het een spannend idee en durf je? Reageer dan! Ik knip je bij jouw thuis.

Millishave

• Julia Spencer

Hallo,

Het zou me leuk lijken om door jou gekortwiekt te worden.

Groetjes,

Julia

• René

Er zijn zoveel mogelijkheden van korte kapsels.Ik kijk altijd eerst wat er zoal past bij een klant ook wat voor type haar zij heeft, want bv bij dik haar zal het bij opscheren mer gedekt zijn dan als het haar dun is. Ook is er verschil van kapsels bij krullend, golvend en steil haar. Samen kijk ik dan met d klant wat leuk bij haar past en wat haar aanspreekt.

Groetjes,

René

• millishave

Hi Julia,

Sorry dat ik pas nu reageer, was een tijdje niet in de gelegenheid hier te zijn.

Mail maar aan millishave@yahoo.com, dan kunnen we verder bespreken wat je wilt.

Groetjes

Millishave

• Hans

Ik zit me nou toch af te vragen waarom die Rene altijd onder de duiven van een ander zit te schieten!

Iedere keer als er iemand een advertentie plaatst en er komt een reactie van een dame, dan komt rene weer aan met zijn plaatjes en zijn gegil dat tie het beter kan.

Ik vraag me echt af Rene, word je nou niet moe van jezelf?:S