vrouw of meisje scheren

• geert

Hallo Beste Damens,

Ik heb al jaren de droom om een dame te mogen scheren met de tondeuse.

Lekker kort of hellemaal kaal.

Ik kom uit de regio Eindhoven.

Ik heb er zelfs een financiele vergoeding voor over om die ene dame te ontdoen van haar haar.

Laat maar wat horen van je.

Groetjes Geert

• Lambik

Volgens mij willen wel meer mensen dit. Misschien kunnen we samenwerken en een aantal modellen regelen.

Wellicht off topic maar zijn er mensen die mee willen werken aan een Nederlandse haarfetishwebsite met eigen modellen/producties.

Mail naar Lambik_nl@yahoo.com

• Lodewijk

De belangstelling is niet al te groot !

Jullie gaan toch geen kinderen lokken enz.

• Yvonne

Klinkt goed, wat levert het me op ?

Wil niet kaal maar mag wel watnkort aan de vleugels.

Wil geen sexueel opgewonden kapper die tegen mijn ellebogen aan Staes te schuren.

Laat het me even weten.

• Tondeusekapper

hoi Yvonne,

Ik knip elk gewenst kapsel bij de klantjes aan huis. at voor soort kapsel zou jij leuk vinden om te krijgen?

Wilt je een opgeschoren bobijn, een kort pixie-kapsel of een kot opgeschoren kapsel. alles is mogelijk mits het bij je gezicht past.

Ook is het belangrijk of je steil haar, krullend of golvend haar hebt dit heeft invloed op de haarval van het nieuwe kapsel.

Groetjes,

Rene

• Tondeusekapper

p.s.

Je kunt met mij op yahoo, MSN en Google chatten en eventueel van gedachte wisselen.Mijn nick is TondeusekapperIk kan dan ook je online foto's van kapsels tonen. Misschien heb ik iets wat jou aanspreekt.

• Yvonne

Dacht dat ene Geert zou reageren.

Hoe is het met de vegoeding en met de ellebogen ?

• Tondeusekapper

Hoi Yvonne,

Ik knip alleen verder niets.eventueel in etappes korter als je dat leuk vind.

Wat voor vergoeding had jij in gedacht?

Wacht ander rustig op geert, want hij heeft de melding geplaatst.

René

Tondeusekapper@gmail.com