Bowlcut

• Hairlover

Hoi ik ben een 25 jarige jongen met een passie voor haar. Ik hou er van om gedurfde dingen met mijn haar te laten doen. Mijn haar is nu halflang en ik wil het korter, en dan het liefst zou ik eens een bowlcut willen maar ook andere ideen zijn welkom.

Ik ben op zoek naar iemand die dat kan en zou willen doen bij mij.

• knipmodel

Hoi, ik heb ook wel interesse om dat modelletje geknipt te hebben, maar ik ben bang dat mijn haar daarvoor nog te kort is.

Hoe lang moet het ongeveer zijn voor een bowlcut?

• geert

Hoi Hoi,

Wat dacht je van steeds korter gaan ??

Als je echt iets extreems wilt dan kan ik je wel een hanekam geven ofsow.

Ik wil gerust het een en ander uitproberen bij je.

Ik heb zelf ook een passie voor haar en kapmantels.

Ik heb pas geleden een witte hanekam gehad.

Ik nu korte stekeltjes en geverft de kleur is zwart met een paarse gloed erover.

groetjes

• Corien

Hoi

Wil je echt een apart kapsel kijk dan eens op de site van www.kunstenknipwerk.com

die maken pas coole kapsels , ik zou daar naar toe gaan

groetjes

Corien

• Robert

He hoi ik las je berichtje dat je graag een bowlcut wil.

Nou ik wil dat wel graag bij je doen

Ik kick erop om leuke kapsels te knippen en scheren bij jongens , dus als het je wat lijkt mag je me mailen

rmvandermeulen@orange.nl

• royschutte@hotmail.nl

wouw een bowl cut lijkt me gaaf

• Margreet

Corien je hebt helemaal gelijk.

Ik heb ooit de fout gemaakt om mijn haar door een van die adverterende geilers te laten knippen.

Punt 1 het bleek een compleet fiasco (o.a. een beschadigd oor) en punt 2 die geilbuik stand van het begin af met een dikke in z`n broek tegen mijn ellebogen aan te karren.

Bijn kunst enz. in Nijmegen heb je altijd een goed resultaat zonder al die geiligheid.

Wat ook belangrijk is is de hygienne. wit kaplaken en, als je het treft, een kapster in een witte kappersjas .

Kortom helemaal TOP.

• Heleen

Is de salon van Kunst en knipwerk nog wel open ? Ik hou de site in de gaten maar er gebeurd weinig. Wel een schitterende salon Die maeover van valerie is mooi

Van lang naar kort en opgeschoren .

Wie is er de laatste tijd er geweest ?

• Corien-haar

Volgens mij kan je gewoon een afspraak maken. Ze zitten in Nijmegen.

Zelf laat ik mijn haar nu de laatste tijd aan huis knippen.

Dat bevalt mij ook wel.

• heleen

Corien,

Laat je het door een thuis kapper doen ? Of ook door kunst en knipwerk .