meisje of dame scheren met tondeuse

• MaaikeVo

Hallo Beste dames en meisjes,

Ik ben een 27 jarige jongenman woonachtig in de regio Eindhoven.

Ik wil graag bij een dame met lang haar, haar lange lokken afknippen en vervolgens tot standje 6mm of 3mm of hellemaal kaal.

Ik heb wel ervaring met de tondeuse.

Voor dit gebeuren heb ik een goede vergoeding over.

Groetjes Geert

Ps ik ben geen FAKE

• de Kapster

Ha Geert,ik hoop dat je veel reacties gaat krijgen hier.

• Lodewijk

Verder alles goed met je Geert ?

Al bij de dokter geweest ?

Al veel slachtoffers gemaakt ?

De kapster al geschoren ?

Al een h. Bij de gedachte ?

• MaaikeVo

Wat is dit in godsnaam voor een flauwekul ??

• lodewijk

En jij met je afwijking vraagt of dit flauwekul is !!

Meisje,'s kaalknippen is dat normaal ?

Snel een arts raadplegen Geert !!

• pluskukel

Meisje,'s kaalknippen is dat normaal ?

Postzegels verzamelen of stadsbus-spotten is (in mijn ogen) ook niet “normaal” (in de zin dat er weinig mensen zijn die dat doen), maar dat betekent niet dat degenen die dat doen psychiatrische hulp nodig hebben. Geert doet hier gewoon een oproep, als daar iemand op reageert en ze komen tot overeenstemming zie ik geen probleem.

@Geert: de kans dat je via dit forum iemand vindt die serieus is en haar lange haar af wil laten knippen schat ik in op 0%. Een advertentie plaatsen heeft geen zin als je de doelgroep niet bereikt. Wie is jouw doelgroep: meiden met lang haar, een cashflow-probleem en in de gelegenheid om in hun sociale context tadaaah opeens met een kort- of kaalgeschoren bolleke te verschijnen. Studentes, daar moet je het zoeken, denk ik. Die zijn nog wel eens in voor een geintjuh als dat redelijk betaalt…

• Lodewijk

Hoe gestoord moet je zijn om het kaal knippen/scheren van meisje,'s, lees kinderen, te vergelijken met postzegels verzamelen ?

Als je daarvoor geen medische hulp nodig hebt…waarvoor dan nog wel ?

• marijke

Is lustkapper Geert al onder behandeling gesteld en/of opgenomen ?

• Ricky

Vechten Lodewijk en of Marijke (zo het twee personen zijn) een persoonlijke vete uit met Geert?

Op scheerverzoeken van andere mannen op deze site reageren ze niet. Waarom wel richting Geert?.

• marijke

Omreden dat Geert het met kinderen (lees meisje`s) doet !!

Eenieder die daar begrip voor heeft moet zich diep schamen !!