meisje of dame scheren met tondeuse

• Ricky

Waar blijkt dat uit dat Geert het met kleine meisjes doet? Zouden kinderen zijn oproep op internet wel kunnen lezen?

Zolang dat niet bewezen is, denk ik dat Geert ´een van ons´ is, En daarbij bedoel ik dat elke vrouw of meisje die door een van ons geknipt of geschoren wordt, daarvoor toestemming heeft gegeven (uit vrije wil).

Het moge duidelijk zijn, als een meisje daarvoor (niet alleen wettelijk) te jong is, of de geestelijke vermogens niet heeft om een beslissing uit eigen wil te nemen (om bijvoorbeeld haar haar te laten knippen of scheren), dan moet je er met je poten vanaf blijven.

• frederik

Mensen,

Degene die hier zoveel commentaar op hebben negatief dan he .

Ik vraag me af wat zoek je zelf hier dan ??? ga lekker ergens anders kijken .

Er zijn in nederland genoeg meiden en dames die hun haar laten milimeteren

ik kan het weten heb inmiddels een 5 tal dames uit vrije wil hun haar kort geschoren en dan wel zoals zei het willen.

nogmaals de kans is wel klein dat je iemand vind maar je weet maar nooit mij is het ook gelukt en al mijn klanten zijn super tevreden ermee

kortom geert bied een dienst aan en als je er gebruik van wil maken kan dat

en loop niet te zeiken hij is ziek

echt niet er zijn genoeg mensen die het willen. alleen vind ze maar eens dus

Geert goede advertentie

groeten frederik

• marijke

Ziek is nog maar heeeeel voorzichtig uitgedrukt !!!

Vooral nu blijkt dat er op dit forum meerdere n.m.m. gestoorden aktief zijn.

Dames die het leuk vinden om er kort geknipt bij te lopen laten zich toch niet door een lustkapper met een “paal” in zijn broek scheren. Die zijn eveneens niet helemaal in orde !!

Het voordeel van jullie advertentie`s is dat jullie bij malversatie`s gemakkelijk zijn te achterhalen.

Waarvan akte !!

• Hs

Whahaha, ik denk ik kom is even kijken wat er zo allemaal op het prikbord gebeurt en dat is weer is niet mis te noemen.

Marijke, ik ben gewoon benieuwd wat jij als dame zonder haarkick hier dan op dit forum doet? Knellen je schoenen en moet je dat soms afreageren? Volgens mij staat er boven dit “prikkertje” dat er gevraagd wordt om een vrijwilligster (dame of meisje) om te kunnen scheren. Als er dan niemand reageert dan is het prikkertje gauw uit de top verdwenen en wordt er gewoon niet aan de wens voldaan. Gaat het je om de definitie “meisje”? Dat is een ruim begrip volgens mij want iemand van 24 gaat in de volksmond vaak door van een meid van 24 en in mijn beleving koppelen jij en nog een paar anderen dat begrip aan een kind van 7. Dit lijkt mij niet de intentie van degene die dit hier heeft geplaatst maar ik kan het natuurlijk mis hebben.

Laat ik even duidelijk stellen dat er een hele grote groep mannen onder ons aanwezig is die niets liever ziet dan de metamorfose van een Raponzel in een (ik pas op) gemillimeterde “dame”! Ik kan daarbij jouw woorden gebruiken door te zeggen WAARVAN AKTE. Maakt mij dat tot een lustkapper of een viezerik? Nee dus, gewoon iemand met een uitgesproken voorkeur, niets meer en niets minder!

Dat er vrouwen zijn die dit ook kicken vinden om het te ondergaan of hetzelfde bij mannen te kunnen doen is ook een vaststaand gegeven en zolang die twee groepen elkaar weten te vinden is er dus niets aan de hand en dat is nu juist waar dit prikbord m.i. voor bedoeld is Marijke.

Heb je het over een lustkapper dan moet je de berichtgeving in de kranten volgen van de vent in Drente die zich thuis aan deuren aanbied als thuiskapper waarna hij bij goedgelovende mensen hun kapsel naar de filisteinen helpt. Die vent is dus ziek en die moet geholpen worden.

Ik denk mezelf na alle jaren die ik actief in de haarscene ben wel een klein beetje ervaringsdeskundig te mogen noemen en weet derhalve dondersgoed wat het verschil is tussen de bovengenoemde begrippen.

No hard feelings maar ik hoop je slechts een beetje inzicht te hebben gegeven in de situatie.

Hs. (Staat voor Headshaver maar dan alleen voor dames die mij erom vragen om van hun pruik verlost te mogen worden en je wil niet weten hoe vaak dat voorkomt!)

• Marijke

Het is mij duidelijk… Als je geen haartic hebt dan is er iets niet in orde met je.

Meisje,'s kaal knippen en scheren is, in bepaalde kringen, heeeeeel normaal !!

Lekker groepje !!!

• Hs

:D:D:D, Whahaha, het kwartje is gevallen! Marijke is gewoon een opruier. Ik heb gepoogd om je iets uit te leggen maar zoals altijd zijn de eerste gedachten juistX(! Jij hebt een laarzenafwijking en loopt je hier dus af te reageren omdat je ze weer is te klein hebt ingekocht. Succes ermee Marijke.

• Marijke

het kaal knippen van kinderen , om het genot, is aan niemand uit te leggen !!

Inderdaad, net als 6.843.234 nederlanders draag ik laarzen, in deze winter zelfs gevoerd met texels schaap.

wees vooral trots op je afwijking maar blijf van meisje,'s dus kinderen af !!!!

• Hs

(td)“het kaal knippen van kinderen” (td)

Ben het zo helemaal met je eens Marijke, that's not done!

Maar volwassen dames zoals jij………..denk er maar is over naX(

Ps. je mag je laarzen met die harige voering erbij aanhouden

• Marijke

zijn we toch over een belangrijke zaak eens !!!

Van meisje,'s, dus kinderen, blijf je met je “ poten” af !!!

wat betreft je aanbod……. Ik heb een prachtige BOB en daar komt ook niemand aan.

dit uiteraard met uitzondering van mijn kapster Kitty !!!

• MaaikeVo

Bij deze mensen die het opnamen voor mij.

Hartelijk dank en het volgende als uitleg.

Marijke ik vind het rond uit belachelijk zoals jij hebt gereageerd.

Om het te hebben over kinderen van 7.

Waarom er staat Meisje of Dame.

Iemand van 18 jaar is in mijn volksmond een meid van 18 daar zeg je geen dame tegen.

Ik ben gewoon iemand die het gaaf vind en zoals wordt gezegd in de reacties.

Er bestaat een kleine kans dat je een meid of dame vind die dat toelaat en dat wist ik donders goed van te voren.

Ik ben ook zelf al jaren actief in de haarscene. Ik ben van heel veel clubs lid enzow.

En jah nou jammer ik heb niemand gevonden jammer dan.

Groetjes