meisje of dame scheren met tondeuse

• Marijke

Geert je bent, n.m.m. niet alleen een viespeuk maar eveneens hardleers.

Hoe kan je het kaalknippen van kinderen goedpraten, Op dit geile handelen zou min. 5 jaar tuchthuis moeten staan.

Zoeken naar meisje,'s die mogelijk wat extra,'s willen bijverdienen, noem jij normaal. ?

Ik vraag me af of er voor jou nog behandeling mogelijk is.

• frederik

MARIJKE<

Je snapt het nog steeds niet he Geert wil en heeft nog nooit een meisje van 7 kaalgeschoren zoals jij dat schrijft

Waar haal je die onzin van dan LEZEN !!!!!!

nogmaals de term meisje en dame

Geert bedoeld neem ik aan meiden van 18 + en of dames van 18+

en als een meisje van 17 reageert en dat vrijwillig wil nou why not

leg mij het verschil maar uit als een jonge dame van 17 bij de kapper vraagt om haal alles er maar af of als hobby kapper geert zonder bedoelingen

maar goed

Geert gewoon verder zoeken er zijn genoeg jonge dames die het graag willen of met het idee lopen

ik heb ook lang gezocht maar inmiddels een paar vaste klanten en die met plezier kaal gaan

in de leeftijd van 21 tm 40 dussss

groeten frederik

• Marijke

Dan ben jij een iets mindere viespeuk dan Geert !

Maar deugen doen jullie voor “geen meter”!

• frederik

laat maar je snapt het nog steeds niet geloof ik

sterkte meid

• Marijke

Nog steeds niet onder behandeling gesteld ?

Vraag me af wat jullie, gehandicapten, beweegt om er, sexueel, genoegen in te vinden in het kaal knippen/scheren

Van meisje,'s .

Gezien de vele reaktie,'s op dit smerige onderwerp vermoed ik dat de grote lol zit in het lezen en schrijven over deze vunzige hobby.

Waar je maar mee bezig wil zijn.

• frederik

ZOOO

EN nu voor het laatst een antwoord van mij

Jij bent zelf ziek geloof ik

IK wil GEEN en heb GEEN sex met mensen die vrijwilig hun haar willen kort geschoren

Duidelijk waar jij die onzin vandaan haalt volgens mij lees jij iets wat je zelf wil horen

Groeten en misschien moet jij maar eens een cursus begrijpend lezen volgen

de groeten

• marijke

Frederik als ik je moet geloven dan ben jij de enige lustkapper die zonder harde plasser aan de slag is.

Geloof je je eigen sprookje,'s ?

Dat je de afwijking hebt is tot daar aan toe, maar die afwijking nog goed praten is iets anders.

Ik weet niet wat je leeftijd is en hoe vaak je toegeeft aan de ziekte maar ik geef je een welgemeend advies:

Zoek snel hulp voor dat je dingen doet waar je later spijt van krijgt en de gemeenschapp je voor zal straffen.

• Bernadette

Hoi,

Ik wil wel voor je zitten

• Bernadette

Hoi,

Ik wil wel voor je zitten

Gr. Bernadette

• Marijke

Wat bedoelt Bernadette met haar dubbele reaktie?