ouderwets kapsalon

• mpb

Reeds geruime tijd ben ik op zoek naar een ouderwets kapsalon,

liefst oudere heer,

voor een beurt liefst met handtondeuse.

Nek en oren heleaal kort opgeschoren.

enige suggesties?

• Corien

probeer kunst en knipwerk in nijmegen eens

groet

Corien

• silklover3040@yahoo.com

Volgens mij zit er nog een ouderwetse herenkapsalon waar een oudere heer knipt aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht. In de buurt van het centraal station.

Veel succes en laat svp even weten of t gelukt is.

vriendelijke groet

René

• Denise

Bij kapper kruit in deventer . Zo oud had ik het nog nooit gezien. Maar ga nu naar een turkse kapper in harderwijk een nieuwe . Die is echt goed .

Ik zal de naam opzoeken maar kan er zo heenlopen Bij Dirk v d broek die supermarkt

Groeten Denise

• Han Bos

In het spoorwegmuseum in Utrecht is een oude kapsalon ingericht met de inventaris en goederen van de stationskapsalon uit Dordrecht (die heeft daar tot in de jaren 70 gezeten).

De laatste keer dat ik in het spoorwegmuseum was, was de kapsalon open, en kon je er door de actieve kapper je baard laten weghalen met ouderwetse hand- en elektrische tondeuses.

Ik kreeg de indruk dat de kapper (een nog jonge man, gekleed in een wit kappersjasje) het puur uit liefhebberij deed.

• René

Op het station in Haarlem heb ik ook een oude herenkapsalon gezien met oudere kapper.

Ik hoop dat de suggesties iets opleveren.

vriendelijke groet,

René

• Johan

Als je een echte ouderwetse kapsalon wil zien/bezoeken dan moet je een kaartje kopen voor het zuiderzee museum in Enkhuizen.

Helaas in de wintermaanden gesloten maar in het voorjaar een bezoek meer dan waard.

• aart

Hoi Denise,

weet jij of deze kapper ook scheert?

• denise

Hoe bedoel je ? Doet wel opgeschoren kapsels zoals voor mij dus met tondeuze . Ook danny knipcorner in nunspeet knipt dames best de moeite waard

• denise

Zijn er ergens nog voorbeelden van korte opgeschoren bob kapsels ? Of modellen die dit binnenkort willen laten knippen ?

Is kunst en knipwerk altijd open dagelijks

Leverd een dikke vlecht nog wat op voor goede doelen

Groeten Denise 40 jaar en altijd lang gehad