ouderwets kapsalon

• mieke

Op you tube vind je mooie videos van Theo knoop . Zou er een afspraak gemaakt kunnen worden met deze kapper ?

• Corien-haar

Hoi mieke,

Ik zie dat je niet meer bij de Tondeusekapper zit.

Jij had daar gevraagd voor informatie en zelfs gekozen voor een kapsel.

Ik dacht dat jij al dor de Tondeusekapper (René) bij ou in Zwolle geknipt wilde worden.

Je zwerft van de ene naar de andere.

http://scheren.startpagina.nl/prikbord/13740396/14107054/re-opgeschoren-kapsels-zoals-een-bob#msg-14107054

• Beatrix

Hoi Mieke,

Inderdaad weet kapper Kruit er wel raad mee. Fantastisch mooi winkeltje. Tegenwoordig geen grijs maar een mooi donker groen schort. Prachtig.

• mieke

Ja prachtig Heb er even gekeken en iemand zat onder een groene kapmantel . Waar zie je dit nog !

• mieke

Heb het laten knippen bij een huiskapper. gewoon lekker kort en iets laten opscheren

• Beatrix

Waar je dit nog ziet Mieke ? Bij kapper Kruit dus :-)

Heerlijk kappertje ! Mooi om te zien hoe hier de mannen nog ouderwets opgeschoren worden !

• Beatrix

En Mieke ?? Heb je al onder het groene schort gezeten bij kapper Kruit ?

Geweldig om te zien hoe deze kapper nog ouderwetse modellen knipt. Zijkanten en achterzijde lekker kaal geschoren. Erg mooi.

Ja, vroeger noemde ze dat een bloempot model. Ik zou willen dat meer mannen zich zo lieten knippen en scheren. Lekker ouderwets.

• mieke

Zou ik gaag willen meemaken onder die groene mantel. Maar hij zal dit wel niet doen. heb het nu kort laten knippen in twee keer dus de derde keer kan ik het wel bij hem laten doen.

• mieke

weten jullie nog andere ouderwetse salons ? laat het weten .

• Beatrix

Hoi Mieke,

Mijn man gaat woensdag naar Kapper Kruit. Ik hoop alleen dat de kapper dan terug is van vakantie.

Volgende week gaan we met vakantie en ik wil wel dat mijn man er weer netjes kort geschoren bij loopt. Zijkanten en achterzijde lekker hoog uitgeschoren. Prachtig.

Groetjes,

Bea