Welke vrouw mag ik heel kort knippen of kaal scheren?

• shortcut

Zoals blijkbaar vele anderen op dit forum wil ik ook mijn wens (fetish?) in vervulling zien gaan en in ieder geval 1 vrouw een lekkere korte coupe bezorgen. Ik vind vrouwen mijn een kaal hoofd absoluut top sexy… Dus als jij daarvoor in bent, beleef ook ik er veel plezier aan ;-). Eventueel wil ik er wel een vergoeding tegenover stellen.

- Tondeuze en eventueel scheermes en schuim

- Bij jou thuis

- Ik woon in de omgeving Leiden.

Reageer dan graag via mail aan: kalderco@yahoo.nl

Ik neem dan contact met je op om e.e.a. verder te bespreken.

Geen flauwekul graag…

Kal

• Kal

Het aantal reacties is maar magertjes…

Blijkbaar is heel kort of kaal toch minder populair bij de dames dan ik hier en daar op het web mag lezen…

• yvette

hoi ik zou het wel willen maar weet niet of ik het zou durven, groetjes

• kaalkoppie

Niet langer meer over nadenken Yvette…Gewoon doen en je zal zien dat het je prachtig zal staan en heerlijk “ vrij” voelt.

• René

Hoi Yvette,

Kom anders een chatten in mijn chatroom

We kunnen daar dan van gedachte wisselen over welke kapsels jou zoals zal staan.

• yvette

het zal misschien best staan maar het is wel een hele stap van half lang naar kort/kaal

• kaalkoppie

Yvette, als je tijdens het knippen/scheren goed in de spiegel blijft kijken…

Kan je het mooi vergelijken…

Je ziet dan langzaam maar zeker je haartjes verdwijnen..

En een prachtig gladgeschoren bolletje verschijnen…

• Hs

Hey mon ami KK, als ik dus ff geen update doe dan ga je dus gewoon ergens anders dichten? Whahaha!

• kaalkoppie

Ook de baas moet af en toe een beetje achter zijn vodden aangezeten worden HS hahaha

• Hs

En het heeft gewerkt mon ami want ik ben gelijk gaan updaten nadat ik dit gelezen had,whaha:D