Welke vrouw mag ik heel kort knippen of kaal scheren?

• shortcut/ Kal

Hoi Yvette,

Het is inderdaad een hele stap en ik kan het me goed voorstellen dat je twijfelt. Ik neem aan dat je nooit eerder (heel) kort haar hebt gehad?

Ik kan een hele hoop voorbeeldmateriaal laten met je delen om je te laten zien hoe mooi en sexy kaal eigenlijk is en als je wilt om je in de stemming te brengen…

Mail me anders op kalderco@yahoo.nl, dan kunnen we er rustig(er) over praten, tenzij je ook graag gedichten blijft ontvangen…

Groetjes, Kal

• shortcut

Ik geloof dat Yvette het heeft laten afweten?

Wie durft er nog?

• kaalkoppie

Of Yvette durft inderdaad niet ( meer ) shortcut of Yvette is wellicht een man, wat jammergenoeg niet de eerste keer hier zou zijn.

• Kal

Veel heb ik niet meer gehoord de laatste maanden. Is er behalve Yvette dan verder geen belangstelling? En dat terwijl ook Yvette verder niets meer liet horen.

• de Kapster

Hoi,ik ben regelmatig van zeer kort tot kaal en kan mij voorstellen dat het een wens van best wel veel mannen is om een vrouw kaal te scheren dus nu mijn ding…….wie bied om mij kaal te scheren.

Groetjes de Kapster

• df

15 euro kapster er moet er toch 1 beginnen met bieden

• de Kapster

DF,hahahaha pas maar op dat ik je geen zout in je koffie doe,lolX(

• Ronald

€ 350,- als ik je mag kaalscheren kapster

• de Kapster

Zoals je kan lezen heb ik al gemillimeterd haar Ronald dus het echte uitleefwerk met eerst knippen, dan tondeuse en daarna pas gladscheren zit er bij mij niet in.

Ben benieuwd of je jezelf dat gerealiseerd had toen je dat bod uitbracht?

Groetjes van de Kapster