Dames opzoek naar opgeschoren kapsels zoals bv een Bob?

  • Hans alweer

    OK, nog eentje herstel twee herstel drie herstel vier dan om het af te leren…

    Het mooist vind ik als er een stukje blankgeschoren nek te zien is… uitermate sexy, zo'n lang slank nekje, en bovendien ga je je dan afvragen “… en hoe ver loopt dat nekje nog door onder die bob?” Maar helaas, de bob verbergt wat eronder zit… (tenzij het stevig waait, of course).

  • stefanie

    Hoi ik ben stefanie en heb mijn haar altijd in en staart en wil het wel eens een keer anders hebben, wat korter wie helpt mij groetjes

  • René

    Hoi Stefanie,

    Wat voor model hebt jij in gedachte?

    Een bob kapsel of iets anders.

    Hebt jij steil haar, golvend of krullend?

    Ik kan je eventueel helpen bij je keuze.

    Laat maar even weten wat jij in gedachte hebt.

    Ik wens je alvast een fije pasen toe.

  • P

    Hallo Stefanie,

    Durf je heel kort?

    Zie mijn advertentie hieronder (zomertijdvoorkort)

    Met dit weer is dat wel heel lekker natuurlijk!

    Gr, P.

  • stefanie

    hoi ik wil best kort maar hoe kort ben ik nog niet helemaal uit

  • René

    Hoi Stefanie,

    Ik knip elk gewenst kapsel. Ook kan ik je helpen bij de keuze van jou kapsel.

    Bijvoorbeeld een opgeschoren boblijn of nog korter waarbij je oren vrijkomen.

    Je kan mij altijd mailen.

  • stefanie

    een boblijn is leuk al heb je daar verschillende modellen in.

  • René

    Ja klopt ook de lengte kan verschillen . Schouder lengte, kin lengte of net onder het oor.

    lange pony korte pony en ga zo maar door.

    Je kan ook zelf een kapsel samenstellen door bepaalde vragen bij je te stellen en kijken wat je wilt of leuk vind.

  • stefanie

    ben wel een beetje aan het kijken naar een model maar nog niks kunnen vinden, heb blond en best wel dik haar misschien heb jij wat voorbeelden voor me, groetjes

  • René

    Ik denk dat je een undercut kan nemen. Dit is een boblijn waarbij het onderhaar is opgeschoren.

    Kom anders even online in mijn chatroom

    http://kapsels.chatango.com/