Dames opzoek naar opgeschoren kapsels zoals bv een Bob?

  • René

    Hoi Mieke,

    Hebt jij nog iets kunnen vinden naar jou smaak?

    Wilt je het kapsel in Zwolle aan huis geknipt hebben?

    Laat dan even een berichtje achter.

  • Petra

    Hoi,

    Ik ben Petra en ben opzoek naar een uitdagend kapsel. Een niet alledaags kapsel.

    Ik heb lang dik haar wat net over mijn schouders valt.

    Wat ik zoek is iets wat je niet alledaags tegenkomt. Het hoeft net te passen in de haarmode trends.

    Graag wil ik het kapsel aan huis geknipt hebben.

    Ik wacht jullie reacties af.

    Groetjes van Petra..

  • Corien-haar

    Hoi,

    Ik vindt zoiets als in het filmpje wel wat. Met zo'n lange lok voor. Is wel lekker voor de zomer.

    http://www.youtube.com/watch?v=Lj-QaFn59K4&feature=related

    Kan jij dat bij mij knippen?

  • Petra

    Hoi

    Het is stil geworden hier.

    Ik zie dat vele dames vragen om informatie en voorbeelden en dan later niets meer van zich laten horen.

    Ik wil zeker een kort kapsel, maar zal dat dan met de Tondeusekapper wel op MSN of Yahoo of in zijn Chatbox bespreken.

    Daar kunnen we dan makkelijk online foto's delen en van gedachte wisselen.,

    Groetjes

    Petra

  • Petra

    Hoi Tondeusekapper,

    Je hebt een paar leuke voorbeelden laten zien in je chatbox die mij wel aanspreken.

    Groetjes en misschien tot horens,

    Petra

  • René

    Ik zie dat mieke en de andere dames geen interesse meer hebben in mijn diensten.

    Ik zal dan maar de foto's hier verwijderen, daar heeft men geen interesse meer in.

    Ik zal nu alleen viia email of privat chat op MSN of Yahoo foto's gaan uitwisselen.

    Graag alleen reageren als je serieus opzoek bent.

  • René

    Hoi,

    Zijn hier nog dames die serieus opzoek naar naar een kort kapsel?

    Ik knip elk gewenst kapsel bij u aan huis.

    Via email of één van de chatprogramma's kunnen we eerst van gedachte wisselen.

    Ook is het mogelijk om eerst contact te leggen via de chahtbox

  • René

    Hoi,

    Zijn hier nog dames die serieus opzoek naar naar een kort kapsel?

    Ik knip elk gewenst kapsel bij u aan huis.

    Via email of één van de chatprogramma's kunnen we eerst van gedachte wisselen.

    Ook is het mogelijk om eerst contact te leggen via de chahtbox

  • René

    Hoi,

    Zijn hier nog dames die serieus opzoek naar naar een kort kapsel?

    Ik knip elk gewenst kapsel bij u aan huis.

    Via email of één van de chatprogramma's kunnen we eerst van gedachte wisselen.

    Ook is het mogelijk om eerst contact te leggen via de chahtbox

    Het kapsel kan eventueel op verzoek in etappes korter geknipt worden.

  • Lisanne

    Ik schreef al iets in je chatroom, maar hier kan het ook dus. Super leuk dit, ik heb nu een nette bob, vrij hoog opgeknipt maar ik zou wel iets extremer willen, dus echt meer opgeschoren tot halverwege mijn oren, maar dan wel klassiek, dus niet asymmetrisch of zo. Langer van voren en dan echt leuk hoog van achteren. mijn kapseter vindt dat te en ze doet er altijd een beetje moeilijk over dus daar heb ik niet zon trek in. En lijkt em super leuk om eens thuis gekapt te worden (en super spannend ook)