Hoi,
Ik heb een tijdje geleden een chatroom aangemaakt.
Hier kunnen jullie met elkaar van gedachten wisselen over alles wat met kapsels te maken heeft.
Je kan onderling afspreken om elkaar daar te ontmoeten.
Hoi,
Ik heb een tijdje geleden een chatroom aangemaakt.
Hier kunnen jullie met elkaar van gedachten wisselen over alles wat met kapsels te maken heeft.
Je kan onderling afspreken om elkaar daar te ontmoeten.
Hoi,
Als je de chatroom regelmatig wilt gaan bezoeken, dan kan je het beste eerst een profiel aanmaken..
Met deze id kan je dan makkelijk offline berichten verzenden en ontvangen. Tevens kan je dan met iemand een privé gesprek aangaan.
Hoi,
In de chatroom worden alleen video's aan bezoekers getoond die actief chatten. De links naar de video's op internet worden geplaatst in de privé chat van de bezoeker. Hierdoor moet je wel een Id aanmaken . Dit gaat de keuze rechtsonder in het scherm “Set name” dan kies je voor optie 2 As a Chatango member. Op die manier kan je dan links van vide's ontvangen. Ook als je niet online bent kunnen er dan berichten foto's en video's in jouw chat geplaatst worden.
Hoi,
Het is de laatste tijd heel stil in de chatroom. Mogelijk komt dit door de vakantie periode en mogelijk dat men niet opzoek is naar een nieuw kapsel.
Ik wens iedereen een fijne vakantie toe. Zelf ga ik pas in september op pad. Mochten er nog dames zijn die nog opzoek zijn naar een nieuw kapsel dan kunnen ze mij bereiken volgens onderstaande gegevens.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?