Chatroom / make overs

• René

Hoi,

Als je de chatroom regelmatig wilt gaan bezoeken, dan kan je het beste eerst een profiel aanmaken..

Met deze id kan je dan makkelijk offline berichten verzenden en ontvangen. Tevens kan je dan met iemand een privé gesprek aangaan.

• René

Kom gerust eens buurten.

• Henriette

Hoi,

Ik zie dat er maar weinig animo is voor de chatroom.

Het lijkt mij een leuk initiatief, maar daar wordt weinig gebruik van gemaakt.

Je kunt daar ook prive chat plegen. Mits je een account aanmaakt.

Groetjes aan alle prikbord bezoekers,

Henriette

• René

Hoi Henriette,

Ik denk dat de mensen geen behoefte hebben aan een chatroom.

Ik had nog een andere speciale voor het prikbord, maar die heb ik maar niet bekend gemaakt.

Dat heeft weinig zijn. Als er geen behoefte is voor welke chatroom dan ook.

• René

Hoi,

Komt gerust langs in mijn chatroom. Voor de dames kan ik leuke kapsels tonen. Misschien zit er wat voor jou tussen.

Misschien bent jij opzoek naar een grote make over voor jouw of je partner. Alles is mogelijk.

• Marionneke

Hoi,

Ik zie dat er in de chatroom weinig mensen zijn. Ik dacht misschien met meer personen van gedachte te kunnen wisselen, maar zie dat er niemand ingelogd is, dat is wel jammer. Je kan daar van gedachte wisselen over kapsels en online voorbeelden tonen.

Met vriendelijke groet,

• René

Hoi Marion,

In Nederland is denk ik geen behoefte aan een chatroom voor knippen en scheren.

Meeste bezoekers komen maar éénmaal. Af en toe krijg ik bezoek uit het buitenland in mijn chatroom.

• René

Hoi,

In de chatroom worden alleen video's aan bezoekers getoond die actief chatten. De links naar de video's op internet worden geplaatst in de privé chat van de bezoeker. Hierdoor moet je wel een Id aanmaken . Dit gaat de keuze rechtsonder in het scherm “Set name” dan kies je voor optie 2 As a Chatango member. Op die manier kan je dan links van vide's ontvangen. Ook als je niet online bent kunnen er dan berichten foto's en video's in jouw chat geplaatst worden.

• René

Hoi,

Het is de laatste tijd heel stil in de chatroom. Mogelijk komt dit door de vakantie periode en mogelijk dat men niet opzoek is naar een nieuw kapsel.

Ik wens iedereen een fijne vakantie toe. Zelf ga ik pas in september op pad. Mochten er nog dames zijn die nog opzoek zijn naar een nieuw kapsel dan kunnen ze mij bereiken volgens onderstaande gegevens.