Gratis permanente ontharing

• smoothshaver

Dag dames,

Wie van jullie wil graag eens verlost worden van het regelmatig scheren van overtollige beharing?

Misschien heb ik de oplossing.

Ik heb een mobiele laser en je kunt van mij een gratis behandeling krijgen.

Voorwaarde is wel dat je donker haar hebt, donkerblond of donkerder dus en een blanke huid.

Anders werkt de laser niet.

Je moet wel kunnen ontvangen, en de behandeling bestaat uit meerdere sessies, 10 tot 12 ongeveer, afhankelijk van je beharing.

Als je interesse hebt reageer dan naar th_verhoeven@hotmail. com

• Anke

Las je adv ik wil binnenkort proberen allle haar te verwijderen ,jouw methode zou daar dan een onderdeel van kunnen zijn, voor het knopen en scheren van het hoofd aar zoek ik dan een ander of je zou dat ook moeten kunnen

Groetjes

• P

Hoi Anke,

Als Smoothshaver jou van al je lichaamshaar gaat ontdoen, dan wil ik je met alle plezier (geheel of gedeeltelijk) van je hoofdhaar afhelpen.

Heb ervaring met knippen en scheren. Zie mijn advertentie (zomerttijdvoorkort) van 3- 4 2011. Laat maar weten; je kunt mij rechtstreeks mailen

via mijn inbox.

Groeten,

P.

• HaircutandShave

Hoi Anke,

Mocht smoothshaver je hoofdhaar niet knippen, dan ben ik bereid dit voor je te doen eerst wordt het haar dan kort geknipt. Daarna met de tondeuse en als het helemaal glad moet met de de Gillette Fushion scheermes.

Je kan er eventueel voor kiezen om het in etappes te laten doen.

• smoothshaver

Hoi Anke,

Ik kan je een permanente ontharing aanbieden, mits je haarkleur etc. geschikt is voor deze vorm van ontharing.

Verder heb ik wel een advertentie staan voor het knippen en scheren van hoofdhaar, maar dat staat in principe los van deze advertentie.

Dus je bent om te kiezen wat je wilt laten doen.

Mail me anders rechtstreeks als je meer wilt weten of een afspraak wilt maken.

Groet,

T.

• smoothshaver

Hoi Anke,

Nog even voor alle duidelijkheid.

Je kunt in aanmerking komen voor de permanente ontharing.

En als je ook je hoofd geknipt en geschoren wilt hebben, kan en wil ik dat ook graag voor je doen.

Groet,

T., alias SmoothShaver

• smoothshaver

Hoi Anke,

Ik heb niets meer van je vernomen.

Heb je nog interesse.

Ik kan alles voor je verzorgen.

Groet,

Theo alias Smoothshaver

• Tessa kaalgeschoren voor altijd

werkt dat permanente ontharing ook voor hoofdhuid? dan kan ik voor altijd kaal blijven en heb ik geen last meer van hoofdhuid dat als schuurpapier voelt, mn vriend heeft namelijk geen tijd om mij elke dag met scheermes en scheerschuim onder handen te nemen. ik wil wel graag de beginnende pony op mn zachte, door de zon een beetje gebruinde kop wel houden, want kaal met een pony ziet er zo leuk uit!

groet Tessa

• smoothshaver

Dag Tessa,

In principe kan het voor alle haren, dus ook je hoofdhaar.

Voorwaarde is wel dat je haar niet te licht is en je huid niet te getint, want dan werkt de laser niet.

Dus donker of donkerblond haar en als je huid gebruind, dan licht gebruind.

Een pony laten staan is geen probleem.

Ik kan heel selectief te werk gaan.

Voor je hoofd is het wel heel intensief, dus houd rekening met veel behandeling.

Verder is er geen risico voor het geval het niet werkt.

Groeten,

Smoothshaver (Theo)

P.S.: Mail me anders rechtstreeks als je serieus interesse hebt, th_verhoeven@hotmail.com

• Tessa kaalgeschoren voor altijd

Oh, oke Theo, maar ik ben nu nog gladgeschoren, kaal dus, ik heb wel een beginnende pony. Ik ben nu ook nog wel in Australie, over 3 weken ben ik pas terug (als ik niet weer het vliegtuig mis) kun je ook behandelen met stoppels? Want ik wil echt kaal zijn op mn bolletje, maar wil alleen een pony. Als ik die zat ben scheer ik die gewoon af, elke week. Ik word elke dag door mijn vriend glad kaalgeschoren. Als ik het dan terug in Nederland ben laat ik het gewoon staan een week voor de afspraak. Op welke dagen kan jij? Stuur me anders een prive-bericht.

Groet,

Tessa