Dames bent u opzoek naar een extreem geknipt of geschoren kapsel?

• HaircutandShave

Je kan ook de Hanekam weglaten en alles op laten scheren bovenop

• HaircutandShave

Hoi,

Ben jij die dame die opzoek is naar een kort kapsel?

Ik knip kapsels zoals bij de herenkapper.

Het haar wordt dan over de kam geschoren. Eventueel help ik je bij het zoeken naar een nieuw kapsel.

HaircutandShave@mail.com

• Mieke

Graag wil ik eerst de woonplaats weten want wil geen eind reizen hiervoor. Hebbben jullie een salon ?

Heb je meerdere foto,s van opgeschoren ,, herenkapsels,, die leuk daar dames gedragen kan worden ?

• HaircutandShave

Hoi,

Ik knip bij de klanten aan huis, want ik heb geen salon. Ik knip inde regio midden en Oost Nederland.

Ik kan wel korte kapsels voor dames bij elkaar zoeken. Hebt jij steil haar, golvend of krullend en is je haar dik of dun?

Groet,

HaircutandShave@mail.com

• HaircutandShave

hoi Mieke,

Wat voor type haar hebt jij? Lang kort, steil golvend of krullend? Dik of dun haar?

Ik knip bij de mensen aan huis. vooral in het midden van het land.

Wat voor soort kapsel zoekt jij?

Groetjes,

HaircutandShave@mail.com

• HaircutandShave

Hoi Mieke,

Hebt jij nog wensen voor een nieuw kapsel?

• HaircutandShave

http://www.youtube.com/watch?v=xyHVauv3WgI

http://www.youtube.com/watch?v=4hneSX5VrCU&feature=related

Welke dame durft dit aan?

• mieke

Ik zou graag een model willen zien die opgeschoren is maar de oren bedekt Dus van achter kort . De oren helemaal vrij vind ik niet mooi.

Misschien heb je een foto

• Hs

Wat is dit toch allemaal? Gebruik maken van andermans materiaal in de hoop iets te vangen om je uit te kunnen leven denk ik dan. Het word tijd dat er is onderzoek gedaan wordt naar de verhouding tussen het aantal mannen met een haarfetish en het aantal vrouwen die er een hebben!

Ik weet de uitslag maar ik weet ook hoe dat komt! Mannen die willen in de regel hun eigen vrouw met “mooie”lange haren waarmee ze bij hun vrienden kunnen pronken maar in het geniep willen ze vrouwen iets extreems aanmeten! Dit is niets anders dan mannen die een mannequin als echtgenote willen hebben maar het stiekem liever met een dikke vrouw doen!

Sorry voor m'n boze reactie maar dit moest er ff uit.

• Hs

:D Dan heb ik het nog niet gehad over de aanhef van deze prikker…..Bent u gedestinteresseeerd????? Waar gaat dit over???