Ik denk dat je beter prive foto's kan uitwisselen. Als je een ID aanmaakt kan je hier aan elkaar prive berichten sturen met eventueel voorbeelden. Dan hoeft niet iedereen mee te kijken.
Beste HaircutandShave
Ik ben niet onder je duiven aan het schieten en solliciteer hier ook niet naar klanten. Ik zag echter enige onregelmatigeheden in je prikker en vroeg mezelf dus af waar het over ging. Ikzelf ben er echter steeds meer van overtuigd dat dit prikbord door mensen met een bijzondere haar interesse meermaals wordt aangedaan maar dat ditzelfde forum een aantal mensen het hoofd op hol brengt om onder verschillende namen een goedbedoelende adverteerder in de maling te nemen.
Vervolgens brengt dit dan steevast een discussie op gang over wie wel en wie niet te vertrouwen is.
Eenieder die een beetje thuis is is haarfetishland weet wie ik ben en daarom durf ik dit ook zo te opperen. Ik vond, vind en blijf het vast ook in de toekomst jammer vinden dat er zoveel mensen zijn die doen alsof ze serieus een behandeling willen ondergaan maar slechts degenen die hier serieus hun nek voor uitsteken aan het lijntje houden omdat het hen slechts om de virtuele kick gaat.
Nogmaals, en als mijn gevoel juist is heb ik jou zelfs een keer in mijn auto van het station gehaald, ik ben nu niet en nooit niet onder iemand zijn duiven aan het schieten.
Take care, Hs
Hoi Mieke,
Wat jij op het oog hebt is een inverted bob van kaaklijn via de oren naar hoog op het achterhoofd.
Of bedoelt je een kapsel op oor lengte rondom in een rechte lijn geknipt, waarbij de nek is opgeschoren.
Bezoek mij anders in mijn chatroom http://extreemkapsel.chatango.com
Daar kan ik je dan wat voorbeelden tonen van kapsels die jij misschien zoekt. en ander kan ik je helpen bij het zoeken naar jouw ideale kapsel en kan je het model meenemen naar jou kapper.
Ik ben 's avonds vanaf 19.30 voor vragen online.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?