Wie wil geschoren worden? Kaal, Fades, Tapers etc.

  • MG

    Een privé-berichtje met plaats is wel handig, dan kunnen we kijken wat er mogelijk is. Ik kom in principe gewoon langs bij de mensen.

  • D

    Anonymous

    Voor iedereen die aan een korte kop zit te denken, millimeteren, kaalscheren of faden.

    Jullie kunnen bij mij terecht! Ik ben student, maar heb van het knippen mn hobby gemaakt.

    Ik ben nu in het bezit van een Wahl Taper 2000 en van de week komt daar een zeer goede Oster bij.

    Ik doe alles van Flattops tot Hanenkam en van Fades tot kaalgeschoren koppen!

    Interesse? Post dan even een reactie!

    lijkt mij geil om eens mooi geschoren kop te krijgen meld je als je interesse hebt

     

     

  • D

    ik zou ook eens lekker geschoren willen worden MG

    ik geef je de vrije hand wat zou je ervan willen maken?

  • D

    Hoe kun je hier iemand een pb sturen?

  • D

    Werner
    D   zoek je nog steeds slachtoffers om te scheren?
    Anonymous

    Voor iedereen die aan een korte kop zit te denken, millimeteren, kaalscheren of faden.

    Jullie kunnen bij mij terecht! Ik ben student, maar heb van het knippen mn hobby gemaakt.

    Ik ben nu in het bezit van een Wahl Taper 2000 en van de week komt daar een zeer goede Oster bij.

    Ik doe alles van Flattops tot Hanenkam en van Fades tot kaalgeschoren koppen!

    Interesse? Post dan even een reactie!

    lijkt mij geil om eens mooi geschoren kop te krijgen meld je als je interesse hebt

    D,

    Wil jij ook een kaal koppie geschoren krijgen…??

    Daar help ik je graag mee ( ruilen)??

    GR

    Werner

     

     

     

     

  • D

    ja werner ik zou een kale schedel willen proberen

  • D

    maar hoe doe je dat hier anders geef maar je mail

  • Kees

    Ik zou graag een kort kapsel willen en maakt me niet heel veel uit hoe het er precies uitkomt te zien als het maar goed kort is.

  • Dirk

    Hi Kees, 

    Als je wil, stuur me maar een mail op: gladgeschoren@yahoo.com

    Dirk

  • D

    Oh ja lijkt mij wel geil ben voor alles open

    meld je bij mij djussen@gmx.com