Kort opgeschoren

• Harrie

Zijn er nog mensen die net als in de jaren 50 opgeschoren willen worden door een kapper.

De kapmantel word u omgedaan, de nekkraag word vastgemaakt u krijgt de kapmantel om en

zonder dat er verder gevraagt word hoe u het gehad zou willen hebben word u hoog en

kort opgeschoren.

Belangstelling ?

• Marieke

Ja graag ! Waar doen ze het nog op die manier .

Weet jij een salon waar ze dit doen ?

Vroeger kreeg ik een opgeschoren nek bij een heren kapper aan huis. Altijd dit weer willen zien gebeuren maar ja een vrouw gaat niet in ewen heren salon zitten kijken.

• Marieke

Welke woonplaats wilde ik nog weten of welk deel van het land. Hier harderwijk trouwens

• knipmodel

Ja dat lijkt mij wel wat!

Dan het liefst een ouderwets bloempotkapsel, voor zover enige inspraak mogelijk is…

• mieke

Dat was bij mij een opgeschoren nek en een korte pony. Ik weet dat ik een lichtblauw kapmantel om me heen kreeg en met tondeuze wer opgeschoren.

Toen vreselijk en nu graag nog eens willen zien .

• knipmodel

Ja dat heb ik ook. Toen vond ik het vreselijk, vernederend zelf. Maar toch trekt het me weer. Ik wil weer een bloempot kapsel. Heel kort en hoog opgeschoren. Tondeuse zonder opzet stukje, zodat het bijna kaal is. En de pony inderdaad kort geknipt. Heel kort, eigenlijk net iets te kort zeg maar. En de kapmantel lekker strak om de nek.

• Mieke

Ja inderdaad een belevenis. Of misschien toch naar Kunst en knipwerk .

Of kapper Kruit !

• Harrie

Als u een afspraak wilt maken mail naar haarkapper@g-mail.com

Het word echt kort en hoog opgeschoren met tondeuze zonder opzetkam.

Geen modern kapsel, maar ouderwets jaren 50 model.

Nekkraag om en kapmantel goed strak om.

• de Kapster

Mag het ook een kapster zijn die nog echt werkt met een handtondeuze en helemaal in de 50tige jaren stijl bezig is?

Groetjes van de Kapster die benieuwd is naar jou uitstraling van jou knip gebeuren.

• Beatrix

Hallo Kapster,

Mijn man kan wel een koret geschoren model gebruiken. Volgende week gaan we met vakantie en ik ben bang dat we aankomende woensdag niet terecht kunnen bij kapper Kruit in Deventer omdat hij met vakantie is.

Wat zijn de mogelijkheden ?