Kort opgeschoren

• Beatrix

Hallo Marieke,

Ik ga regelmatig met mijn man mee naar de kapper. Heerlijk om te zien hoe hij dan wordt geschoren. Lekker ouderwets model.

Zijkanten en achterzijde kaal en een randje langs de kam opgeschoren. Jaren 30 model. Prachtig.

Kapper Kruit kan dit nog heel goed. Hij zet mijn man onder het groene schort en vraagt eigenlijk nooit wat er moet gebeuren. Mijn man krijgt altijd hetzelfde model aangemeten. Ouderwets dus.

Probeer het een keertje zou ik zeggen.

Heel veel succes.

Bea

• kunst en knipwerk

Ook bij ons worden nog opgeschoren kapsels geknipt

kunst en knipwerk kappers nijmegen

• René

Hoi Marieke,

Als je wilt kan je een opgeschoren kapsel net als bij de herenkapper weer aan huis in Hardewijk geknipt krijgen.

Kies maar uit op internet welk model je graag geknipt wilt hebben.

• René

Hoi Mieke,

We hebben eerder op de avond met elkaar in mijn chatroom gesproken.

Ik heb je toen een kapsel getoond die jou wel aanspreekt.

Mocht je verder nog wat willen weten, dan weet je mij te vinden.

• df

hoi marieke ik weet nog wel een adresje bij je in de buurt gr df

• Corien-haar

Hoi,

Hoe zal Mieke haar nieuwe kapsel zijn?

Heeft ze het nu helemaal p laten scheren.

Ze is denk ik gewoon naar de reguliere kapper gegaan.

• GTP

Hoi,

Ik volg al een tijdje de berichten in het scheerforum, maar ik krijg het idee dat de meeste berichten van dames niet serieus bedoelt zijn.

Ze willen denk ik alleen horen wat er gaat gebeuren en welke kapsels er zoal zijn, maar niet de stap nemen om het daadwerkelijk hun haar te laten doen.

Ik lees ook regelmatig tegenstrijdige berichten.

Groetjes

GTP

• Hs

Goed gesproken GTP en dan doe ik er nog een schepje bovenop door te zeggen……zijn het wel dames???

De namen die gekozen worden klineken namelijk keer op keer als namen uit oude leesboekjes van school,grijnsss!

• Hs

klineken= natuurlijk klinken:D

• GTP

Ja,

Het is wel jammer, want daar was het forum volgens mij niet voor bedoelt. Volgens mij is het bedoelt om de mensen op dit dorum echt met elkaar in contact te komen en serieus van gedachte te wisselen.

Je moet dan volgens mij ook alleen foto's privé uitwisselen.