Ik ben benieuwd of Mieke nog geslaagd is met haar nieuwe kapsel. Je ziet namelijk geen reacties meer van haar. Dus zal ze wel inmiddels haar nieuwe kapsel hebben.
Groet
GTP
Je hebt helemaal gelijk beste GTP.
Het hele haarfetishgebeuren was een aantal jaar geleden nog een diep verstopt geheim en toen dit forum dan ook werd opgericht had ik er eigenlijk best wel hoge verwachtingen van. Met name om hier dus die gedachten te kunnen delen leek mij een prima plan.
Inplaats daarvan is het voor een aantal onder ons een virtuele wereld geworden waar je zomaar van geslacht kan veranderen om mensen die hier goedbedoeld hun haardromen proberen te verwerkelijken in de maling te nemen en dat is ronduit jammer te noemen.
Ik zat net op een ander draadje een spannend jongensverhaal te lezen van een “meisje” in Australië die zich kaal zou hebben laten scheren. Ze beloofde zelfs foto's naar iemand te sturen nadat deze man dan een mailtje naar haar had gezonden…………Je snapt het al, het emailadres was keer op keer net niet helemaal ok. Als je dan zo graag je foto's aan de wereld wilt laten zien dan lijkt het mij eenvoudig om ze op een fotosite als flickr te planten en ons hier op de url te trakteren.
Maar goed het liep dus even anders en iemand is hier een tijd mee om de tuin geleid om nu vervolgens een kater eraan over gehouden te hebben.
Ook vind ik het reuze jammer dat mensen bij elkaar lopen te reageren in de trent van ik kan je ook kaalscheren hoor.
Goed, nu zijn wij dus toch op de goede weg want wij wisselen hier dus wel van gedachten beste GTP.
Hs
eh, sorry dat ik reageer hoor!
maar ik ben echt kaalgeschoren in australie, maar mn i-pad veranderd nog wel eens email-adressen.
ik ga over 3 weken weer naar nederland toe, en mn vrienden gaan me opwachten. ze weten nog niet eens dat ik kaal ben!
en als je het niet gelooft, ik kan pas fotos plaatsen bij mn eigen huis op de pc, met mn i-pad kan dat niet. ik weet niet hoe je op je stomme verhaal komt, HS, maar ben je zelf wel eens kaalgeschoren? het is wel een grote spanning om van 127 cm lang haar naar geen haar te gaan hoor!
boze groet,
Tessa
Tuurlijk mag je reageren Tessa en boos op mij zijn mag je ook,dit alles op één voorwaarde en dat is; mag ik je verhaal totdat je over 3 weken met foto's bent verschenen dan in twijfel trekken?
Je verhaal leest namelijk echt als een spannend verzonnen boek. Op dit forum was je voorheen nooit te vinden en ineens ga je hier vanaf de andere kant van de wereld op lopen surfen en reageren.
Dat is toch op z'n minst merkwaardig te noemen dacht ik zo want in Australië is genoeg te zien en doen en ik denk dat er niet veel mensen besluiten om achter elkaar op een Nederlands forum te gaan zitten.
Zoals ik al zei is het eenvoudig om je foto's even te parkeren op een hostingsite die je via het internet kan bereiken zonder dat je met je mailadres hoeft te werken. Een van de bekendste is flickr. Vervolgens parkeer je hier de url en je bewijs is geleverd en daarbij kan je dus gelijk laten zien hoe mooi het resultaat wel niet is.
Ik las trouwens net dat je je haren zelfs definitief wilt laten verwijderen en dat is natuurlijk allemaal heel mooi maar maakt het dus allemaal nog wat onwaarschijnlijker voor de buitenstaander om je te geloven.
Volgens mij is dit voldoende uitleg voor mijn “stomme” verhaal.
Wat ik eigenlijk een beetje rare vraag van jou vind is of ik me ooit wel is heb laten kaalscheren, is dat relevant?
Gewoon even verder surfen naar www.femaleheadshaving.web-log.nl en dan weet je gelijk wie er hier met je aan het discussiëren is en daarbij je verhalen in twijfel trekt.
Vriendelijke groet, Hs
Ha Tessa,
ik heb je netjes beantwoord en inmiddels meer dan in twijfel getrokken. Je maakt wel een prikker aan met nog meer luchtkastelen alleen vergeet je mij te beantwoorden?
Je probeert om mij heen te gaan en ik heb je door, daarom heb ik bij je nieuwe prikkertje iedereen maar op voorhand een waarschuwing gegeven.
Je bent totaal niet bij de aboriginals, je probeert slechts iedereen in de maling te nemen en volgens mij heette je vroeger Eikenboom.
Vanmiddag naar mijn favoriete barbier geweest.
Ik kwam een uur of 2 binnen, zal ik het wel of niet doen, nadat de kapster mij de mooie rode
kapmantel om zou doen, heb ik eerst naar een nekkraag gevraagt, zonder nekkraag niet opgeschoren,
dit hoort er gewoon bij,
De kapster vroeg “hoe wilt u het hebben” waarna ik antwoorde : lekker kort opgeschoren, oh zei ze,
dat had ik niet verwacht, ik denk deze meneer wil geknipt, ze had s'morgens ook al een klant gehad die
op de zelfde manier opgeschoren wilde worden.
Nou, zeg het maar welk standje, een of twee, een word wel héél kort, de adem stokte in mijn keel, wat zal ik doen
doe eerst maar 2 zei ik toch een beetje benauwd voor het resultaat, je moet ten slotte weer over straat.
Ze ging aan de gang, dit ging snel , 3 minuten later zat ik met een vreemde soort bloempot kapsel in de spiegel
mijn nek te bewonderen, “kort genoeg vroeg ze” ik zei doe toch maar standje één, ze pakte de tondeuze zette hier
opzet stuk nummer 1 op, dit is echt kort en begon te scheren, toen de eerste baan haar werd afgeschoren, schrok ik
wel een beetje, ze ging heel hoog met de tondeuze, echt een super ervaring, maar wat werd dit kort, ik kon natuurlijk
niks meer zeggen de adem stokte in mijn keel, na nog heel wat bijgeknip e.d. stond ik na 20 minuten weer buiten met
een echt jaren 30 model, ik kan er weer een maand tegen.
Hoi Harrie,
Over welke kapster hebben we het hier? Kunnen wij de naam/ adres van deze barbier krijgen of hou je dat lekker voor jezelf?
Trouwens: met opzetstukje no 1 is eigenlijk niet echt opgeschoren hè! Gewoon standje 0 proberen, dan wordt het pas echt kaal!
Een goede, ouderwetse kapster doet dat zonder problemen!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?