Dames voor ieder een gepast kapsel.

• René

Beste dames,

Bent jij opzoek naar een kapsel die dagelijks weinig onderhoudt vraagt denk dan eens aan een kort pittig kapsel.

Het haar is na het wassen aan de lucht snel droog en makkelijk met de handen in model te krijgen. Wilt je meer weten bezoek dan mijn chatroom. We kunnen daar samen met behulp van voorbeelden kijken wat jou zoal aanspreekt. Meestal ben ik vanaf 20.00 uur online in de chatroom en op Yahoo en MSN. Mensen die ik niet via email of telefonisch kan bereiken zal ik niet knippen, want grote kans dat het niet serieus is.

Ook is het mogelijk als je daar interesse voor hebt het kapsel in etappes korter geknipt te krijgen tot het gewenste model.

Ik zie regelmatig in mijn dat men tussen 0.00 uur en 07.00 uur probeert met mij contact te zoeken.

Meestal ben ik daar dan niet meer online. Probeer het anders in de loop van de avond. Dan is de kans groot dat ik online ben. Laat anders hier een Prvëbericht achter.

Verder wens ik u nog een fijne dag toe.

• Kristien

Hoi,

Het werkt goed via de privé chat. Ik heb al wat ideeën op gedaan. Nu nog kijken welk kapsel ik graag zou willen hebben. Er is keus genoeg.

Groet en een prettig weekend,

Christien

• Kristien

Hoi,

Die voorbeelden die je de afgelopen dagen in de map hebt gedaan zijn mooi en toch vrouwelijk.

Groet,

Christien.

• René

Hoi Kristen,

Ik wacht even af wat Mieke vindt van de serie kapsels die ik voor haar bij elkaar op internet heb gezet.

• René

Hoi Mieke,

Je had zo'n haast dus heb ik de map tijdelijk gesloten. Bewaar ik de foto's voor andere gegadigden.

Het waren korte dames kapsels met opgeschoren/geknipte nek en eventueel korte zijkanten zoals jij had opgegeven.

Ik wacht wel even af wat jou plannen zijn.

• René

Hoi Kristien,

Ik heb je toegevoegd aan de map. Jij kunt nu zien of er nieuwe updates zijn in de map. Laat mij maar weten of je iets leuks gezien hebt. Jij kunt je voorkeur aan mij mailen. Daarna kan je dan eventueel een afspraak maken.

• Kristien

Hoi Remé,

Ik heb een leuk kapsel gevonden in de serie. Ik wil het als het kan in etappes korter geknipt hebben.

Het is het kapsel waarbij zijkanten en nek strak zijn opgeschoren en bovenop iets langer in korte plukjes geknipt.

Kan je het bij mij aan huis knippen?

Ik meld mij wel even in jouw chatroom.

Groetjes,

Christien

• René

Hoi Kristien,

Ja is goed ik zie je daar wel verschijnen.

Ik kreeg net bericht dat Mieke geen kapsel nodig heeft. Zij heeft zich net door iemand privé kort op laten scheren. Het was waarschijnlijk toch niet haar plan om zich door anderen te laten knippen.

• René

Hoi Kristien,

Ik zal eens kijken wat jou staat Kristien. Je hebt diverse mogelijkheden. Een mooie (opgeschoren) Boblijn of een pixie kapsel. Het is wat jij leuk vindt en waar jij je prettig bij voelt. Daarna kunnen we een afspraak maken om je haar bij jouw aan huis te knippen.

• Kristien

Hoi René,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met het kapsel welk mij aanspreekt. Volgens mij kan dat goed met mijn dikke haar.

Groet,

Christien