Hoi René
Mijn vriendin en ik willen ons binnenkort net als afgelopen keer elkaar verrassen met een nieuw kapsel. We zullen beide onze suggesties mailen.
Hoi,
het wordt zomers warm. Dus wordt het tijd voor een zomers kapsel. Ik wil de zijkanten en de nek strak opgeschoren hebben en bovenop van kort achter naar lang voor. Ik zie dat er weinig gebeurt in de chatroom. Ik denk dat er verder geen dames zijn die een nieuw kapsel willen hebben. Zelf vind ik het heerlijk om met detondeuse geknipt te worden. Het is een ontspannend gevoel als de tondeuse door de nek en rond de oren gaat. Ik stuur je zo even een mailtje.
Hoi,
Klopt in de chatroom komen heel weinig bezoekers. Daar is op het ogenblik geen animo voor. Af en toe vraagt men wat voorbeelden van kapsels en verder niets.
Ik denk dat er geen dames zijn die opzoek zijn naar een totaal ander kapsel voor de zomermaanden. Ik krijg namelijk automatisch een mailtje als er mensen een bericht achterlaten in de chatroom. Ik mail je zo even de dagen waarop jullie geknipt kunnen worden. Jullie kunnen dan kiezen welke dag jullie geknipt willen worden.
Hoi,
Ik plaats op scheerpagina geen foto's. Voor foto's verwijs ik jullie naar mijn chatroom. Daar zal ik op verzoek links naar kapsels plaatsen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?