Dames voor ieder een gepast kapsel.

• Fiela

Hallo Rene

Kun je hier wat leuke lange bobline kapsels plaatsen?

groet

Annie

• René

Hoi xAnniex,

Ik hoop dat ik een beetje in de goede richting zit. Ik zal nog verder voor je kijken. Als je dochter ook iets nieuws zoekt dan heb ik ook voor haar wel voorbeelden van kapsels die zij leuk zal vinden.

• René

Hoi Kristien,

Ik heb weer een apart kapsel voor je gevonden. Het is een kapsel vooral voor jonge dames van 18 jaar en ouder tot mid 20.

Mail even of je die wilt zien. Het haar wordt dan in etappes korter geknipt / geschoren tot het gewenste model.

• René

Hoi

Ik heb een paar hele moderne korte kapsel op het internet gevonden.

Als je interesse hebt kan dan jij het geweste kapsel bij jou aan huis geknipt krijgen.

Alleen als je daadwerkelijk geïnteresseerd bent ga ik voor jou opzoek.

Als je voor jou volgende bezoek aan jouw kapper opzoek bent naar een kapsel, dan kan je hiervoor op het internet terecht. Ik kan je wat aanwijzingen geven. Ik ga alleen doelgericht zoeken voor die mensen die interesse hebben in een kapsel aan huis.

• Kristien

Hoi René,

Ik heb je een berichtje gestuurd over welke dagen mij het beste uitkomt voor het knippen van mijn haar.

Kijk maar welke dag(en) jou het beste uitkomt.

Groet,

Christien

• Corien-haar

Hoi Kristien,

Alvast veel plezier. Mij is het knippen aan huis goed bevallen.

Groet,

Corien

• Erna P

Hoi,

Ik ben ook zoekende maar weet nog niet welk kapsel ik zal nemen.

Kunnen we ergens online chatten en van gedachte wisselen?

Groet,

Erna

• René

Hoi Erna,

Jij kunt mij spreken op http://tondeusekapper.chatango.com . Daar kan je dan rustig met mij chatten en kunnen we kijken welke kapsels jij leuk vindt. Ik ben vanaf 20.00 uur daar online.

• Erna P

Hoi René,

Ik heb een leuk kapsel gezien. Ik wil van lang (over de schouders) naar kort (boven de oren), mogelijk een korte opgeschoren Bob of een kort springerig kapsel.

Groet,

Erna :)-D

• Corien-haar

Hoi Erna,

Misschien heb ik voor jou ook nog leuke voorbeelden.

Stuur maar even een berichtje als je nog zoekende bent.