Hoi René,
Ik wil een afspraak maken om mijn haar te laten knippen. Wilt jij mij even mailen wanneer je tijd hebt om bij mij langs te komen voor het knippen van mijn haar? Liefst wil ik het in etappes korter laten knippen.
Groet,
Erna
Hoi Ena,
Ik heb je berichtje gezien. Jij wilt een soort flattop hebben waarbij de zijkanten en nek extreem kort zijn opgeschoren. Voor wilt jij wat korte plukken in verschillende lengtes als pony. Ik heb je een voorbeeld gestuurd. De flattop kan jij naar eigen wensen aanpassen. Misschien dat er meer dames zijn die ongeveer zoiets geknipt willen hebben.
Hoi Erna,
Jouw flattop wordt als volgt geknipt. Eerst wordt het haar grof weg in een boblijn geknipt.
Daarna worden de lokken korter geschoren eerst de zijkanten en nek. Als deze zijn opgeschoren, worden eerst de randen bovenop aangepakt oom de juiste overgang te krijgen. daarna wordt het haar bovenop steeds iets korter geschoren. tussendoor wordt het haar steeds weer rechtovereind gekamd en dan weer over de kam geschoren. Zo ontstaat dan langzaam jou flattop. Als laatste worden de contouren geschoren.
Hoi.
Ik sprak in mijn privé chatroom een dame uit omgeving Zwolle die wilde een nieuw kapsel. Op 24 augustus had zij nog lang haar. Ze wilde het nieuwe kapsel in eerste instantie aan huis geknipt hebben. Maar kreeg vandaag bericht dat ze opnieuw naar de kapper was geweest om haar haar te laten knippen. Zij heeft zich inmiddels twee keer bij de kapper laten knippen. Is wel een apart verhaal.
Hoi René,
Dat is een vreemd verhaal. Ik denk dat je wederom bent beet genomen. Ik krijg het idee dat deze dame bij voorbaat al geen gebruik wilde maken van jou diensten in ieder geval niet geknipt wilde worden door jou. Ze wilde waarschijnlijk alleen horen hoe jij te werk zou gaan en mogelijk wat voorbeelden van wat het resultaat zou zijn. ()
Hoi Erna,
Het is waarschijnlijk een misverstand. Het nadeel van de privé chatroom is dat iedereen Anon als bijnaam krijgt. Hierdoor is het niet te zien wie daadwerkelijk online is. Het beste zou zijn als men een eigen inlog naam aanmaakt via deze link.
Het voordeel hiervan is dat de berichten blijven behouden, dus kan je ze ook nog teruglezen.
Kristien Schreef:
Ik bedoelde gezondheidsprobleem
——————————————————-
> Hoi René,
>
> Ik ben nu echt toe aan een nieuw kapsel. We hebben
> al eerder van gedachte hierover gewisseld, maar je
> weet vanwege eenzaamheidsproblemen ging het
> helaas niet door. Ik wil in ieder geval strak op
> de huid wordt geschoren.
> Kunnen we online van gedachte wisselen?
>
> Groet,
>
> Christien
Hoi René
Het lijkt mij ook wel een leuke ervaring om van schouder lang haar naar een kort opgeschoren kapsel te gaan. Bovenop mag het haar ook heel kort zijn. Dus je mag de tondeuse flink laten werken. Als het mogelijk is wil ik het bij mij aan huis geknipt krijgen. Ik kom wel in je chatroom om het verder privé te bespreken. Ik ben via een vriendin bij jou terecht gekomen. Zij was zeer tevreden met haar nieuwe kapsel.
Groetjes,
Hanneke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?