Dames voor ieder een gepast kapsel.

• René

Hoi,

Misschien zijn er wel dames bij die een keer een flattop geknipt willen hebben.

Ben je geïnteresseerd stuur mij dan een berichtje?

• René

Hoi,

Je laatste bericht van deze week in mijn chatroom viel weg. Ik kon daardoor nier reageren.

Stuur mij anders even een emaltje. Jouw plan was eind september het nieuwe kapsel.

• René

Hoi,

Dames bent u uw lange haar zat en weet u niet wat u met uw lange haren moet doen. Misschien is het dan een idee om uw haar te doneren aan Stichting haarwensen in Mijdrecht. Zij maken hier dan pruiken van voor kinderen die door hun ziekte kaal zijn geworden. U kunt zelf uw afgeknipt haar opsturen met een persoonlijk briefje erbij.

• René

Hoi

Het is de laatste tijd stil op het forum.

Ook in de chatrooms is niemand daar online.

• René

Hoi,

Zo het is nog even zomerse temperaturen. Mogelijk dat er nog dames zijn die voor een kort kapsel gaan één dezer dagen.

In de beide chatrooms is het stil geworden. Mocht jullie nog vragen hebben dan weet je hoe jij mij kan bereiken.

Alvast een mooi zomers weekend gewenst.

• Hanneke

Hoi René,

Ik heb op internet een leuk kapsel gevonden. Deze heb ik net naar je gemailed.

Dat wil ik graag geknipt hebben. Geeft even jou mening per email graag.

Mvg,

Hanneke

• René

Hoi,

Vandaag veel storing gehad op internet. Problemen bij Ziggo.

• René

Hoi,

Ik zie dat er regelmatig berichten staan in mijn privé chatroom, wanneer ik afwezig ben. http://tondeusekapper.chatango.com/

Als jij wilt dat ik even online kom voor een chat geeft dan even aan wanneer jij met mij wilt chatten.

Zelf ben ik meestal vanaf 19.30 uur online.

Een prettig weekend gewenst,

• René

Hoi,

Regelmatig krijg ik in mijn chatroom verzoekjes van dames voor korte jongensachtige kapsels.

Voor dit soort kapsels zijn vele mogelijkheden. Bent jij ook opzoek naar een jongensachtig kapsel komt dan gerust eens langs in mijn chatroom.

• René

Hoi,

Ik heb een tijdje contact gehad in mijn chatroom met een dame die haar eigen pompstoel heeft gekocht op marktplaats. Zij wilde meer dames uitnodigen die eventueel in haar stoel geknipt wilde worden. Zij was bezig om daar een aparte kamer voor in te richten, zodat ze regelmatig in haar eigen stoel geknipt wordt. Misschien zijn er wel meer dames die bij haar in de stoel geknipt willen worden.