Dames voor ieder een gepast kapsel.

• René

Dames als u het haar heel kort wilt laten opscheren, wacht dan even dat de ergste kou verdwenen is. Dan is de overgang naar heel kort minder heftig.

Als er dames zijn die heel kort opgeschoren kapsel zoeken kunnen ze altijd met mij op MSN of Yahoo chatten. Ook kunt u naar de chatbox gaan voor een privé chat.

• René

Hoi allemaal,

Dames het voorjaar komt er aan de vorst is verdwenen, dus kunt u langzaam denken aan een nieuw kapsel.

Ik heb weer leuke ideeën op het internet gezien. Ook is het mogelijk om zelf een leuk kapsel samen te stellen, door aan te geven hoe het haar in de nek de zijkanten en bovenop geknipt moet worden. Ook kunt u aangeven of u een pony wilt. Zo ja welke lengte de pony moet zijn en de lijn van de pony (bv recht rond of schuin). Het kapsel moet wel bij u passen. Alles is mogelijk van een bob-lijn tot extreem korte kapsels. Een kapsel waarmee u zich prettig voelt.

Zoals deze dame van een Russische site

http://www.youtube.com/watch?v=vZVFU6R0A_4&feature=channel

• René

Hoi,

Ik heb een tijdje geleden met een stewardess gechat uit het Noord Oosten van Nederland. Zij was opzoek naar een nieuw kapsel. Ook twee dames uit Twello waren opzoek naar een nieuw kapsel, Helaas heb ik niets meer van de dames gehoord. Ook in de chabox komen veel mensen langs die helaas niet serieus zijn. Zijn er nog dames bij die wel serieus iets nieuws zoeken voor hun haar? Ik heb al veel suggesties aan dames gegeven, waarmee ze naar de kapper zijn gegaan. Allemaal positieve reacties.

• René

Hoi Petra,

Jij hebt op maandag avond een bericht in de chatbox achtergelaten “Anon7380: hoi kapper ik ben petra en ben op zoek naar een assymetrisch kort kapsel ”

Ik had wat foto's geplaatst maar zie dat je niet meer online bent geweest. Dus weet niet wat nu de bedoeling is van jouw vraag.

• René

Hoi,

De winter is voorbij en het voorjaar staat voor de deur, dus mooi de tijd voor een nieuwe look.

Zijn er dames die opzoek zijn naar een nieuw kapsel?

Komt dan gerust eens langs in mijn chatroom, daar kunnen we dan wat van gedachte wisselen. Misschien heb ik wel een leuk idee voor jouw nieuwe zomerse look.

• René

Dag dames,

Komt gerust eens langs in de chatroom voor een leuke chat.

Wie weet heb ik nog wel leuke ideeën voor een zomers kapsel.

• René

Hoi,

Het is stil geworden in de chatroom.

Op het ogenblik geen animo voor nieuwe kapsels.

Waarschijnlijk komt het door het kouder weer.

Ook oude bezoekers komen niet meer langs, waarschijnlijk te weinig foto's geplaatst.

• René

Hoi Petra,

Is het nog gelukt met het kort asymmetrisch kapsel?

In de chatroom bent je niet meer online geweest, dus neem ik aan dat jij nu een kort asymmetrisch kapsel hebt.

• René

Misschien wilt u samen met uw partner geknipt worden. Ook dat is mogelijk om beide een nieuw kapsel te nemen.

• René

Hoi,

Ik zie regelmatig in mijn privé chatroom dat men tussen 0.00 uur en 07.00 uur probeert met mij contact te zoeken.

Meestal ben ik daar dan niet online.