zou willen dat ik mijn vriendin zo ver kreeg
Hoi René
Ik ben Marion en ben opzoek naar een kort zomers kapsel. Jouw advertentie spreekt mij wel aan. Mijn haar is dik en lang tot ver over de schouders op één lengte geknipt zonder pony en het is zwart van kleur. Ik ben opzoek naar een kort kapsel dat 's morgens weinig onderhoud vraagt, dus lekker snel klaar. Zelf denk ik aan een kort opgeknipt of opgeschoren kapsel. Ik ga van de zomer naar een tropisch land dus is een kort kapsel makkelijk en snel droog. Ik wil het kapsel op korte termijn geknipt hebben, zodat de nek door de zon nog wat kan bijkleuren.
Met vriendelijke groet,
Marion
Hoi Marion,
Dat is geen probleem om zowel je vriend als jij te knippen. Ik heb voor je vriend eventueel ook voorbeelden van kapsels. Dan zijn jullie straks beide klaar voor het tropisch avontuur, tenzij jullie vlak voor vertrek naar de tropen het haar nog wat in model geknipt wilt hebben. Dan is dat ook nog een mogelijkheid.
Hoi Werner,
Ik heb veel voorbeelden van korte kapsels. Misschien heb ik een leuk kapsel voor je vriendin. Voor elke smaak en lengte heb ik wel een kapsel. Komt anders eens buurten in mijn chatroom. Dan kan ik daar wat leuke kapsels tonen.
werner Schreef:
——————————————————-
> zou willen dat ik mijn vriendin zo ver kreeg
Hoi René.
De kapsels van de twee stewardessen die jij mij in de chatroom liet zien vind ik heel leuk. Zoiets mag je bij mij ook knippen. Ik laat je helemaal vrij in het type kapsel. Jij weet nu mijn wensen over hoe mijn kapsel eruit moet zien.
Met vriendelijke groet,
Marion
p.s. helaas zijn er heel weinig mensen in je chatroom.
van dit prikbord zie ik alleen af en toe Corien-haar en Christien-Les
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?