nazomertijd...

• P

Heb je de hele zomer geaarzeld of je je lange haren zou kortwieken of niet? Het is nog geen winter!

Aardige, empathische man zoekt opnieuw dito vrouw die nu eindelijk de stap durft te zetten naar een kortgeschoren kapsel.

Heb een vaardige hand en scherpe tondeuse. Doe ook lichaamsbeharing; dat kan in een moeite mee.

Heb een leuk kniphoekje en kan je ontvangen in Breda. Ook als je nog steeds aarzelt: gewoon even een privéberichtje sturen.

Geen bijbedoelingen, gewoon een spannende knipervaring voor ons allebei.

Hoor ik van je?

Vriendelijke groeten,

P

• P

Je kunt me ook rechtstreeks mailen op pas_cha@live.nl.

Groeten,

P

• de Kapster

En voor alle twijfelaars….Met de tondeuze en het mes is P zeer vaardig want hij mocht als eerste en

laatste mijn kapsel weer in orde maken.En aardig en spontaan is hij zeker dus je gaat een wereld middag

krijgen.Dames…niet meer twijfelen maar gewoon doen!

Groetjes van de Kapster.

• P

Kapster,

Bedankt voor het compliment!

Je bent een schat!

Groetjes en tot ziens,

P

• kaalkoppie

De eerste misschien wel Kapster, maar de laatste geloof ik niet. Volgens mij is dat een ander….Grijnssss

• de Kapster

Hey KK,de koffie staat hier nog steeds klaar hoor!HS verbaast zich dat je nu nog niet geweest bent,lol.

P,de waarheid mag gezegd worden!

• P

Bespeur ik hier enige jaloezie, Kaalkoppie?

Dat is dan wel weer een compliment voor De Kapster natuurlijk :-)

Ziezo, ik sta weer bovenaan!

Waar blijven de reacties van de leuke, langharige vrouwen?

Groetjes,

P

• Kim-26

Hallo,

Loop ook al een tijd erover te denken me haar kort te laten scheren en durf nu wel de stap te nemen hoop een reactie van je te krijgen.

Groetjes Kim