Erotisch verhaal (deel 2)

• heavenlyhair

Hoi allemaal!

ik heb het tweede deel van mijn erotische verhaal gepost. Laten jullie me weten wat jullie denken? En vertel er gerust bij hoe het verder moet gaan ;-)

Gewoon even registreren op m'n blog

jullie vragen, ik draai ;-)

http://haarminnaar.blogspot.com/2011/10/erotisch-verhaal-deel-2.html

• peterva

Ik hou van je schrijfstijl… (en ook nog zonder taalfouten, kom daar maar eens om tegenswoordig).

Tsja… hoe moet het verhaal verder? Daar heb jij wel voldoende fantasie voor, denk ik zo.

Zou het leuk vinden als ze “eindigt” met alleen maar een luxueus lange pony, die brutaal voor haar reebruine ogen bengelt en waarmee ze, vlak voor het hoogtepunt, jouw uhhh… speer streelt.

Zoiets bv, maar… jij bent de boss!

Compliment, zonder meer.

*verdomme 3x moeten editen om de vouten eruit te halen* :-(

• peterva

Ik zoek nog een “V” die me dit verhaal voorleest als ik in m'n bedje lig.

Zo eentje met goddelijk lang haar, die bij elke beweging van haar hoofd de lucht bezwangerd met de wulpse geur van meidenhaar; een rijk, wellustig aroma van shampoo en conditioner.

Die daar dan ook nonchalant mee speelt terwijl ze het verhaal langzaam voorleest, een lok haar speels om 1 vingertje draaiend.

Haar zoete, sexy, bijna lijzige stem… luisterend naar de kalm uitgesproken woorden en veelzeggende pauzes op de juiste momenten.

Mag je na het slot ook meteen weer wegwezen, hoor, ik heb m'n kruit dan allang verschoten. :-)

• peterva

Ik kom er net achter dat de schrijver van “het verhaal” 'nen Belg is.

Dan schaam ik me als 'ollander toch de ogen uit de kop als ik jullie plempsels, boordevol taal-, syntax- en interpunctie-fouten zie.

Niet da'k een taalnazi ben, maar toch. Doe es een keer een beetje moeite, stelletje luilakken. *met lineaal op handjes slaat*

• heavenlyhair

Seks verkoopt altijd, maar er mag ook wel wat vlees aan het verhaal zitten, vind ik.

In elk geval: dankjewel voor de complimenten! En nu maar hopen dat mensen de weg vinden en zich registreren. Op je eentje bloggen is ook maar zielig, tenslotte ;-) Ik had al veel kijklustigen, maar ik wil echte interactie. Zal het aan niemand verklappen!

Dus: surf als de wiedeweerga naar http://haarminnaar.blogspot.com/

• peterva

Ja, in je eentje reaguren op een blog is ook maar zozo.

Maar doe me een lol… dat reageren via Google of wat dan ook, dat kan toch beter.

Je kunt er geen foto's bijzetten, niet editen… 100% bagger dus.

• peterva

zit eea pervert deze hele thread te verzieken door te reaguren op posts van 20 jaar oud met gelul over schaamhaar… vast met een hand aan het toetsenbord en de andere in de broek.

Heavenlyhair weer bovenaan!

En weer…

• peterva

Zie PM…