wat voor kleding draag jij als je naar de kapper gaat ?

• Wouter10

wat voor kleding draag jij als je naar de kapper gaat ?

kleed jij je ouderwets of heel modern en wat draag je dan zoal.

• denise

Altijd korte wijde rok en in kleur zwart en glanzend . Zoals ook de kapmantel.

Wel in een knipsalon dus gen moderne salon maar met oude stoelen.

Toch kapper Kruit !!

• P

Wat mij dan weer intigreert, Denise, is met wat voor kapsel jij uit de stoel van kapper Kruit stapt!

Ook kort, zwart en glanzend, zoals je rokje? :)

• denise

Ik zou graag opgeschoren achterkant willen maar heb nu wat lang dus hij zal wel raar kijken vandaar dat ik niet naar hem durf !

• P

Durf je wel naar mij? Ik heb een prachtige, nostalgische kappersstoel en een heel moderne tondeuse!

Ik wil je best knippen hoor. Mail maar even naar: pas_cha@live.nl

Groetjes,

P

• denise

Mag ik de woonplaats weten ? Wel iets ervaring in het knippen ? Nu redelijk lang en vaak in een vlecht .

Zou ik graag willen laten knippen maar moet eerst paar dingen weten

• P

Breda, maar vervoer is geen probleem. En ja, ik kan knippen.

Als je hier even een account aanmaakt kun je een privé bericht sturen.(is verder anoniem)

…of mij rechtstreeks mailen!

• denise

Accout aanmaken lukt mij niet . Maar aan huis dus ? In breda ?

Wel lang en steil haar nu . Zou graag opgeschoren willen en de oren vrij dus ook kort . Zelf een salon aan huis ?

• denise

Wat ik mooi vind is boven steil en wat langer maar in de nek hoog opgeschoren . Zag vorige week iemand maar wilde dit net niet vragen want die kapper kan het !

• P

Heb een kniphoekje hier ja. Wat jij wil is geen probleem hoor.

Moet je van ver komen? Het praat wat makkelijker als je een berichtje stuurt op mijn mailadres.

Ben heel discreet!