Gewaagd kapsel?

• P

Tot nu toe is Heavenlyhair de enige die een beetje zinnig en genuanceerd reageert hier.

Of dat meisje al of niet haar korte kapsel krijgt is een zaak van haar moeder, die heus wel een goede afweging gaat

maken tussen de pro's en cons. Het enige wat Fiela doet is het probleem hier aankaarten. Als haar eigen belang hierbij heel groot zou zijn,

zou ze het niet aan ons voorleggen. Maar kennelijk heeft ze meer vertrouwen in de mening van mensen die hier regelmatig posten dan

Marina en Johan, die het liefst zien dat al die ‘lustkappers’ hier zo snel mogelijk achter slot en grendel worden opgeborgen.

Alsof iedereen die bovenmatig in haar(knippen) is geïnteresseerd een pervert is die kwijlend met een tondeuse achter langharige dames

aan rent en zijn lusten niet kan bedwingen. Is wel makkelijk hè, zwart-wit denken.

• Marina

Lustkappers die zich verlustigen met het knippen en scheren van volwassenen…….ok'e.

Maar lustkappers die belangstellen in het knippen van een 6 jarige…… Ja die mag van mij, en wel onmiddelijk worden opgesloten.

Hoe is het mogelijk dat die meneer/mevrouw _p hier in positieve zin reageert.

Hiermee schaadt hij de status van alle lustkappers die normaal met hun “tic” omgaan.

• Fiela

Hallo Marina.

Ik vind het jammer dat je zo negatief reageert.

Lisa mag haar kapsel misschien.

Maar eerst mag ze het op haar verjaardag zelf afknippen, en word alles wat nog op haar hoofd staat om getovert tot een (korte?) opgeschoren boblijn.

Als ze het na 2 weken zeker weet, mag ze haar eigen kapsel.

En trouwens, het afgeknipte haar gaat naar Haarwensen, doen jullie “lustkappers” dat ook (ik denk van niet)

Is het toch een beetje goede daad.

(En wie zegt dat een kind van 6 geen haarfetisj kan hebben? Als je een haarfetisj hebt zit dat al je hele leven in je hoor)

Groet!

Fiela

• Marina

Het is mij, en vermoedelijk velen, duidelijk dat de tante van de 6 jarige behoort tot de zelfde groep die het knippen, met lustgevoelens, van zelfs kinderen geen bezwaar vinden en het zelfs publiekelijk etaleren.

Ik zou de “oprechten” onder de lustkappers willen vragen zich hier, en nadrukkelijk, van te distancieren

Je zou zo'n zus hebben en je kind daar aan toevertrouwen.

• Marina

Is die _P de zelfde vreemdeling die het opnam voor Wouter die met rubberlaarzen en een werkbroek een bloempotkapper zocht ? En is hij die lustkapper die Wouter niet wilde helpen ?

Daar had hij zich op kunnen uitleven"………….maar op kinderen van 6 jaar.

Dat maakt alles veel duidelijker.

• Fiela

Ze wil het zelf graag!

Oke, ik heb dan wel een haarfetisj, maar ik dwing Lisa niet om haar haar haar af te scheren/knippen hoor.

Lisa vind het gezellig bij mij.

Marina, je moet je eens in een ander verplaatsen!

• Fiela

Ga je nou ook nog mensen zwart maken Marina?

Omdat jij het ergens niet mee eens bent?

Omdat jij jezelf beter vind dan de rest?

Ga toch weg!

P is (voor zover ik hem ken) en harstike aardige man, die het beste met iedereen voorheeft, je steunt om door te zetten.

Marina,jij bent iemand met alleen slechte eigenschappen.

• Marina

Nu komt de aap uit de mouw : Fiela en _P kennen elkaar en zijn beide lustkappers, die het duidelijk voor elkaar opnemen en beide het erotisch knippen van een kind van 6 jaar promoten en wat nog erger is dit publiekelijk etaleren.

Ze wil het zelf……een kind van 6 jaar met een tante die lustkapster is, hoe toevallig kan iets zijn ?

Ik vermoed dat alleen al het publiceren van dit Item een opwindende ervaring voor de betrokkenen is.

Is _p toevallig niet de oom van de 6 jarige ?

• Marina

Je vraagt of ik me kan inleven !

Ik kan me niet inleven in dwazen die, op erotische wijze, kinderen van 6 jaar knippen/ scheren !

Geen enkel, normaal denkend mens, zal enig begrip hiervoor kunnen brengen !

Ik vraag me af of opsluiten niet tot de mogelijkheden behoort.

• P

Je verontwaardiging lijkt me volkomen misplaatst Marina. Ik herken me totaal niet in jouw rare beschuldigingen (erotisch knippen van kinderen promoten…publiekelijk etaleren..

de oom van Lisa (!)…lustkapper). Je kunt of wil niet goed lezen hè! Nergens geef ik of Fiela, die ik alleen van deze site ken, aan dat we een klein meisje van haar haar willen beroven en ook nog eens onder dwang. Het is een zaak van haar moeder die moet bepalen of een bepaald kort kapsel, dat Lisa zelf wil (ik ga er van uit dat de feiten kloppen) in het belang van het meisje zelf is. Een moreel probleem dus, dat Fiela hier heeft voorgelegd, in het vertrouwen dat de meesten hier weldenkende mensen zijn. En daar kun je natuurlijk je mening over hebben: prima. Jij probeert alleen een groep mensen te stigmatiseren door die als perverse wellustigen af te schilderen die opgesloten moeten worden. Daarbij verwar je ook nog eens mensen met een haarfetisj en lustkappers. In dat laatste herken ik me niet. Ik knip alleen vrouwen die dat zelf ook leuk vinden, nooit kinderen.

Als je nu weer zo ongenuanceert reageert, kun je wat mij betreft de boom in.