Ja ik weet het Fiela, maar er zijn hier mensen die je niet geloven en je alleen maar beledigen.
Je moet er maar om lachen…
Ik volg deze onsmakelijke dicussie al een poosje en kan niet anders dan volledig achter de meningen van Marina staan.
Het is inderdaad walgelijk als mensen een kind van 6 jaar centraal stellen in hun FETISJ gedachten.
Dan moet er eveneens sprake zijn van een vorm van PEDOFILIE.
De twee aanstokers, de bekende Pen de tante van het, nog kleine, kind moeten zich kapotschamen.
Dat ze daar ook luchtigje,s overdoen geeft wel aan wat voor niveau zij hebben.
Als volwassenen zich met haren, knippen enz. bezighouden walla….. Maar van kinderen blijf je met je poten af !!
Waarom Wouter niet “onderhanden genomen” meneer P ?
Daar zou je geen schade aan hebben en kunnen aanrichten >
Marina: wind je niet meer over deze lieden op !
Ze zijn in hun afwijking onverbeterlijk !
Johan heel hartelijk bedankt voor je support, dat had ik even nodig.
ik heb me nooit kunnen voorstellen dat “volwassen” mensen dit met kinderen zouden gaan doen !
Ik hoop dat de moeder mijn kritiek heeft gelezen en die “zus” ter verantwoording zal roepen.
Van je familie moet je het maar hebben.
Nogmaals bedankt Johan.
Van een laag niveau is sprake als je aan lustkappers een advies vraagt over het knippen/scheren (zoals je het zelf noemt) van een kleuter van 6 jaar en dan te bedenken dat dat kind niet van jou is !
Dan heb je geen verstand en dan roep je zelf twijfels op en lok je reacktie,s.
Dit had je van te voren kunnen bedenken.
Als jij van mening bent dat je dit in alle oprechtheid hebt gedaan dan ben op zijn minst net helemaal fris.
Ik zou, als ik jou was, je verzoek om reactie,s, betreuren en als niet verzonden beschouwen.
Die z.g. goede vriend P had jou daar op moeten wijzen:" FIELA dat kan je niet maken"
Wat vindt je zuster hier allemaal van ?
Dit is het laatste wat ik erover zeg Fiela: de door jouw genoemde mens(en) is/zijn niet in staat om te lezen. Deden ze dat wel, dan zouden ze moeten concluderen dat er helemaal niets aan de hand is. Wij zouden ons met praktijken bezighouden waar we niets mee te maken hebben. De vooroordelen druipen ervan af, waarbij ze niet gehinderd worden door het vermogen om een tekst goed te lezen. Lekker anoniem mensen voor rotte vis uitmaken, hoe goedkoop. Beschuldigingen van pedofilie; je moet maar durven. Nogmaals: de enige die hier verstandig heeft gereageerd was Heavenlyhair. Maar dat is dan ook een beschaafde Belg!
Inderdaad dit is een keurige Belg die zich zeker niet zal inlaten met jouw manier van denken/ handelen.
Hij sleept ook de tante niet mee in jouw waanzin maar geeft een genuanceerde mening met het accent op verantwoordelijkheden.
Mijn advies aan de tante: Neem afstand van die meneer P aul, die het wel heel erg grappig vindt om “ de boel op te kloppen” en daarmee veel goedwillenden in problemen brengt.
Ik ben er van overtuigd dat je dit niet hebt bedoeld en gewild !
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?