Van lang naar kort

• vriendinnen

Wij overwegen om van lang naar kort te gaan en zoeken een herenkapper die dit wil doen . Midden van het land graag

Wie heeft ervaringen

• René

Dag dames,

Ik knip elk gewenst kapsel bij de klanten aan huis. Ook in de omgeving Utrecht Arnhem.

Komt anders eens gerust langs in mijn chatroom dan kunnen we daar eventueel van gedachte wisselen en kan ik eventueel helpen bij het zoeken naar een kapsel dat bij jullie in de smaak valt. Voor elke leeftijdscategorie is er wel een leuk kapsel te vinden bv 18-25 25-35 en bv 40 jaar en ouder. Ik knip als men erom vraagt eventueel in etappes korter tot het gewenste model.

• René

Hoi,

Naar aanleiding van de chat heb ik even gekeken op internet.

De ene vriendin wilt een korte pony.

Ik heb wel wat voor haar gevonden op internet.

• René

Beste “vriendinnen”

Kijk maar even in de chatroom.

p.s. Ik kreeg net geen verbinding met de chatroom. Mogelijk is men bezig met updates.

• René

Beste “vriendinnen”,

Ook voor de “korte kapsels” heb ik wat in de chatroom voorbeelden geplaatst.

• Kunst en knipwerk

Jullie zijn bij ons wekom

Kunst en knipwerk nijmegen

Wie weet tot gauw

• vriedinnen

Houden we in gedachten bij jullie in nijmegen . Waren er al een keer langs gereden. Zijn jullie wel dagelijks geopend ?

Ook een vraag voor iemand die een gewoon kapsel wil is dat ook mogelijk ?

• René

Beste vriendinnen,

Ik wens jullie veel plezier toe met jullie nieuwe kapsels. Dus niet aan huis in etappes korter geknipt. Ik had er alle tijd voor genomen. Voor vragen ben ik altijd bereikbaar, kom anders gerust nog even langs in de chatroom.

Groeten uit Twente

• Kunst en knipwerk

Hoi vriendinnen

We werken op afspraak en uiteraard knippen we alle kapsels van kort tot lang en van extreem tot normaal

In overleg bepalen we wat jullie willen en uiteraard geven we jullie graag advies

Groeten

Kunst en Knipwerk Kappers Nijmegen

• Christien Les

Hoi,

Ik ben een dame van 25 jaar en heb lang dik haar to ruim over mijn schouders. Het lijkt mij wel een uitdaging om het eens extreem kort te laten knippen. Ik woon in het Oosten in de omgeving van Almelo. Is er een herenkapper die het voor mij aan huis kan knippen, want mijn vriendin wilt graag zien dat ik van lang naar kort ga.

Mvg,

De Almelose