Hoi
Kunst en Knipwerk www.kunstenknipwerk.com is wel wat voor jullie neem maar eens contact op wie weet werken ze ook in Almelo
succes
Suzan
Hoi Christien Les,
Ik weet ook nog wel een kapper bij jouw in de buurt die het bij jou aan huis kan knippen.
Ik ben in ieder geval altijd tevreden. Hij neemt alle tijd en neemt veel spullen met zich mee voor het knippen.
Hij knipt altijd in overleg en ook tijdens het knippen vraagt hij of er nog wat verandert moet worden.
Met vriendelijke groet,
Hoi,
Ik heb net even zitten chatten in de chatroom van René. Hij heeft wel leuke ideeën voor mijn nieuwe kapsel. Ik ga weer even verder kijken.
Mvg,
De Almelose
Hoi,
Ik heb net even de berichten van de “vriendinnen” uit de chatroom verwijderd. Mensen kwamen alleen in de chatroom om berichten van andere te lezen. Zelf had men niets te zeggen De chatroom is bedoeld om met elkaar te kunnen chatten over bv nieuwe kapsels. Dus we beginnen weer met een schone Lei. Als de vriendinnen mij nog nodig hebben, dan weten jullie waar je mij kunt bereiken. Ik had voor de vriendin die een kort kapsel zocht nog wat ideeën gevonden. Voor de andere vriendin weet ik al welke bob zij graag wilt hebben.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?