Van lang naar kort

• suzan

Hoi

Kunst en Knipwerk www.kunstenknipwerk.com is wel wat voor jullie neem maar eens contact op wie weet werken ze ook in Almelo

succes

Suzan

• Corien-haar

Hoi Christien Les,

Ik weet ook nog wel een kapper bij jouw in de buurt die het bij jou aan huis kan knippen.

Ik ben in ieder geval altijd tevreden. Hij neemt alle tijd en neemt veel spullen met zich mee voor het knippen.

Hij knipt altijd in overleg en ook tijdens het knippen vraagt hij of er nog wat verandert moet worden.

Met vriendelijke groet,

• Christien Les

Hoi,

Ik heb net even zitten chatten in de chatroom van René. Hij heeft wel leuke ideeën voor mijn nieuwe kapsel. Ik ga weer even verder kijken.

Mvg,

De Almelose

• René

Hoi Christien Les,

Als jij het leuk vindt kan ik jouw haar bij je in Almelo aan huis knippen. Je kan mij mailen over hoe jou ideale kapsel eruit moet zien. Je kan mij natuurlijk ook een Privébericht sturen. Misschien heeft je vriendin ook nog suggesties voor jouw nieuwe kapsel. Misschien tot horens.

• Nelie

Hoi die Susan ben je recent nog bij knip en kunst geweest ?

Ik wil voor ik afspreek weten of ze nog die grappige witte jasje,'s dragen. 2 jaar geleden droeg een kapster zo,n mooi hygiënisch jasje. Ik vond het stijlvol !

Laat het even weten.

• Fabian

Hi Christien,

Ik woon in Hengelo en ik wil je graag van jouw lange manen bevrijden!

• suzan

Hoi Nelie

Ik ben er pas geweest en toen droegen ze nog barberjackets maar ze waren dit keer zwart

maar wel de orginele die je in de USA ook ziet , ik weet dat ze ook wel eens witte dragen

Groetjes

Suzan

• heavenlyhair

Hoi christien,

leuk idee! ik kom als de gesmeerde bliksem naar je toe als je dat wil

Wil je zien waar ik van hou qua kapsels? Check m'n blog anders eens: haarminnaar.blogspot.com

Groeten!

heavenlyhair

• René

Hoi,

Ik heb net even de berichten van de “vriendinnen” uit de chatroom verwijderd. Mensen kwamen alleen in de chatroom om berichten van andere te lezen. Zelf had men niets te zeggen De chatroom is bedoeld om met elkaar te kunnen chatten over bv nieuwe kapsels. Dus we beginnen weer met een schone Lei. Als de vriendinnen mij nog nodig hebben, dan weten jullie waar je mij kunt bereiken. Ik had voor de vriendin die een kort kapsel zocht nog wat ideeën gevonden. Voor de andere vriendin weet ik al welke bob zij graag wilt hebben.

• Christien-Les

Hoi,

Ik heb even maar een profiel hier aangemaakt, dat gaat wat makkelijker met inloggen.

Ik heb net met mijn vriendin gesproken. Zij mag gaan bepalen hoe mijn haar geknipt wordt.

De kapper die bij ons aan huis komt krijgt dan van haar te horen hoe ik geknipt moet worden.