Van lang naar kort

• Christien-Les

Hoi,

Mijn vriendin een kapsel voor mij gevonden. Het wordt een extreme Chelsea look. De kapper die mij gaat knippen heeft al van mij een email ontvangen over welk kapsel het moet gaan worden. Ik wens de vriendinnen succes met hun missie, maar ik laat het relaxed thuis knippen. Dan kunnen mijn vriendin en ik ons eigen gang gaan.

• René

Sinds alle berichten en foto's uit de chatroom zijn verwijderd komen er geen mensen meer om te chatten. Zo te merken is de chatroom iets wat niet aanslaat. Mensen komen wel online maar zeggen niets. Waarschijnlijk is er geen interesse voor een openbare chatroom.

• Christien-Les

Hoi vriendinnen,

Hoe is het met jullie make-overs gegaan? Wat voor kapsel is het geworden? Ik las dat jullie je toch niet aan huis wilt laat knippen, maar daarvoor naar Nijmegen zijn gegaan. Is dat jullie goed bevallen?

Ik vind het heerlijk om in de privé sfeer het aan huis te laten knippen. Mijn vriendin en ik voelen ons dat wat vrijer en vinden het dan heerlijk om voor het knippen eerst voor de laatste keer mijn lange haren onder de douche te wassen en daarna op een relaxte manier mijn haar langzaam kort te laten knippen.

• René

Hoi vriendinnen,

Hoe gaat het nu met jullie beide. Ik zie jullie niet meer in de chatroom. Ik dacht dat ik leuke voorbeelden heb laten zien, maar ik hoor helaas niets meer. Welk kapsel hebben jullie nu genomen? Dus toch maar geen kapsel aan huis geknipt zoals jullie eerder hadden voorgesteld, naast elkaar en dan om de beurt iets korter.

• René

Hoi Nelie,

Wat voor kapsel hebt jij door Kunst en Knipwerk laten knippen?

• Corien-haar

Hoi,

Jammer dat we niets meer horen van de vriendinnen. Ik was ook wel benieuwd wat ze beide voor kapsels hebben genomen.

Het gebeurt hier regelmatig dat men overal en aan iedereen advies vraagt maar dan verder niet laten weten wat het resultaat is geworden of wat de ervaringen zijn.

• René

Hoi Corien,

Ik denk dat je nooit te weten zal komen. Mensen komen hier met vragen en verzoekjes, maar laten daarna niets meer van zich horen. Voor hun is het dan afgedaan.

Ik heb ook in mijn chatroom een tijdlang met de vriendinnen gechat en van gedachte gewisseld en ideeën laten zien. Ik heb daarna ook niets meer van de dames gehoord. Wel jammer, want was nieuwsgierig naar de resultaten.