Collega Wouter je maakt een fout.
In Urk moet zijn : OP URK geweest.
Je knipt beter dan je tikt.
Beste kapper Henk,
Jij durft! Het zijn nogal beschuldigingen die je daar uit.
Vertel me maar eens wie of wat je daarmee bedoelt.
- ik geef kennelijk vertrouwelijk namen en adressen door op het net
- ik heb mensen tot wanhoop gedreven die mij vertrouwden-
- ik heb een reactiefobie
Wat dat laatste betreft: ik kan dit toch moeilijk over mijn kant laten gaan.
Ik stel dus voor: jij maakt hier even een account aan, zodat je me een privébericht kunt sturen
met al je grieven en beschuldigingen. Dat doe je liever niet hier, zogenaamd om al mijn
slachtoffers te beschermen. Kom Henk, noem eens man en paard. Verwijs naar postings waarin
ik mijn door en door slechte inborst toon. Maak je belachelijke beschuldigingen eens waar!
Dat gaat echter niet gebeuren, want behalve kwaadaardig ben je ook nog eens laf.
Valt het niemand op dat al die lieden die hier met modder gooien nooit geregistreerd zijn (Met streep onder de naam)
Zou dat ermee te maken hebben dat ze dan niet meer onder een andere naam kunnen stoken en wroeten?
Zal toch niet zeker?
Dus vooruit Henk, voor de dag ermee! Als privébericht, maar liever nog gewoon hier, zodat iedere normale bezoeker hier
zelf kan oordelen. Ik daag je uit, maar wees gewaarschuwd: ik laat niet met me sollen. Ik kan namelijk iedereen hier recht in de ogen kijken
en daardoor alleen al lig ik mijlenver voor op je. En kom nu niet weer met een andere idiote insinuatie die je niet hard kan maken.
Ik denk dat onderhand iedereen hier wel genoeg heeft van deze krankzinnige heksenjacht door hypocriete moraalridders.
O ja, je hebt mijn vraag niet geantwoord: geslijm met wie?? Mijn reactie was op Heavenlyhair en dat is toch echt een man!
Kapper Pascha je bevestigd ook met deze reaktie al mijn en de vermoedens van mijn collega,s !
Je bent wie je bent en jij zal dat ook blijven, eigenlijk wel jammer want je zou ook kunnen inzien dat het scheren van een 6 jarig kind en een goed doel gebruiken voor een kaalscheerfestivall totaal niet kunnen ! Daar hoort eenieder afstand van te nemen.
Nee jij neemt het steeds voor dat figuur, met die waanzinnege gedachten op. Vindt je dat zelf niet vreemd ? .
Ik en mijn collega,s zijn KLAAR met deze onzin !
Je hebt volgens mij, ons, oprechte kappers, schade bezorgd. Niet iets om trots op te zijn !
Blijf je nou doorzagen over ‘dat 6-jarig kind’ ?
Ik heb mijn mening daarover uitgebreid toegelicht. Kun je niet lezen of ben je te lui?
St. Baldricks Day is een enorm jaarlijks evenement waar tonnen geld wordt opgehaald voor een goed doel, meestal het kankerfonds aldaar.
Zoiets gebeurt in Amerika ook regelmatig. Wat is daar fout aan? Fiela vraagt zich alleen af waarom dat in Ned. niet zou kunnen. Zijn dat ‘waanzinnige gedachten’ ?
Leg eens uit dan. Waarom moet ik daar afstand van nemen?
Je durft mij geen privébericht te sturen? Verbaast me niks: jij suggereert liever dingen. Lekker veilig!
Sinds wanneer ben jij woordvoerder van alle kappers alhier? Kan je het niet alleen af?
Wees een vent en maak een account aan. Of hou anders op met je insinuaties aan mijn adres.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?