De Kapster

• P

Ik hoor de laatste tijd helemaal niks van De Kapster en ook haar advertentie is ineens spoorloos verdwenen.

Jammer , want het was (is?) toch een gewaardeerd lid van dit forum met een recordaantal reacties en waarschijnlijk veel klanten.

Weet iemand van hen hoe het zit?

Ra ra..

• Hs

Beste P en andere mensen,

dit was ooit een aardig forum waar gelijkgestelden hun mening konden uiten maar helaas is er middels een aantal foute cornuiten hier iets gigantisch misgegaan!

Laat ik zeggen dat ik walg van al het gehaal en getrek in het algemeen hetwelk door een aanal lieden wordt gebezigd zonder dat ik met “fake”namen ga lopen gooien. Wie de schoen past trekke hem aan zal ik maar zeggen.

Ooit heb ik op mijn eigen site een aantal van dit soort schepsels een ban moeten geven want anders was het daar ook giga misgegaan en ik vrees dat hetzelfde onkruid ook nu weer hier aan de gang is!

Laat ik hierbij de hoop uitspreken dat de webmaster/moderator van deze site die ik intussen heb aangeschreven hier binnenkort een einde aan maakt want ook die ziet al jullie IP adressen en kan zo kijken wie hier een gespleten persoonlijkheid is!!~!!

Ik heb de prikker van mijn partner ofwel de kapster laten weghalen omdat ik het peil hier beneden alle fatsoen vond komen en daarmee is de kous af.

Hs.

• P

Dank je wel Hs voor je heldere uitleg. Ik begrijp het en kan me hier volledig bij aansluiten.

Jammer van het verval en het was me al opgevallen dat een aantal oude getrouwen met goede bedoelingen hier niet meer verschijnen.

Jammer!

• df

ik sluit me daar volledig bij aan

• Johan

WAARSCHINLIJK VEEL KLANTEN ??

Ook hiermee kan je, nu fiscaal, goedwillende mensen in de problemen brengen !

Wanneer ga dat inzien ?

• P

Johan: dimmen!

Of ik doe een boekje over je open.

Je blijft bezig.

• kapper Henk

Zo is het wel genoeg !

Met dreigementen wordt zeker niets bereikt !

wat te denken van vertrouwelijkheid !

• P

Beste Henk,

Ik hoop dat je kan begrijpen dat, na het statement van Hs, een bepaalde reactie aan mijn adres mij in het verkeerde keelgat schiet!

Kan het niet anders uitleggen als boosaardige opzet van die persoon. Zowel De Kapster als Hs zijn namelijk goede bekenden van mij! Wil dus zeker niet dreigen en deel je opvatting over vertrouwelijkheid.

Wat dat laatste betreft: kennelijk is ergens tussen ons een vreemd misverstand ontstaan. Ik betreur dit en wil dat graag opheffen.

Daarom zou ik het erg waarderen als je mij een privébericht zou sturen over wat jou dwars zit.

Groeten,

P

• Kapper Henk

Je zegt een goede kennis te zijn van de kapster en Joh.

Dan begrijp ik en velen anderen niet de Prikker die je hebt geplaatst op 20-1 j.l.

Je komt er “op de koffie” en doet alsof je niet weet hoe e.a. er voor staat !

Ik kan met anderen niet anders concluderen dat jij “je vrienden”op een verschrikkelijke manier in de problemen brengt.

Voor alle duidelijkheid: Deze, goedwillende mensen, verdienen dat niet !

Als jij zegt een vriend te zijn dan zou je dat nooit hebben gedaan !

• Fiela

Stop allemaal!

Geen ruzie meer!

Vrede op aarde!