De Kapster

• Kapper Henk

Aanvullend:

Je vraagt wat mij dwarszit.

Nou ik zal duidelijk zijn… Ik en enkele collega,'s blijven ons verbazen dat je je overal mee bemoeit, je steun aan wereldvreemde gedachten blijft geven, je neemt in ieder geval geen duidelijke afstand zoals Rene' en je brengt met, je aanhoudende reaktie,'s, mensen in problemen .

Let wel: goedwillende mensen die dat zeker niet verdienen !

Nou, alhoewel de kerst voorbij is, klinkt “vrede op aarde” niet eens zo slecht !

• P

OK Henk, ik ga niet meer op ongeregistreerde Johan-klonen reageren.

Verspilde moeite. Wel jammer van deze site…

• Kapper Henk

Hopelijk is dit inderdaad je laatste reactie !

Ook nu kon je het beledigen niet laten.

Namens veel forum bezoekers bedankt voor je afscheid !

Rust is wat we nodig hebben !

• Hs

Jennen is ook een vak Henk!

Johan, wij kennen P inderdaad maar meld jij dan wel ieder lullig dingetje aan je kennissen? Wij dus niet dus vandaar zijn onwetendheid. Maak je trouwens geen drukte om onze aangifte bij de fiscus want dit forum zit vol met fakers die aan het drooggeilen waren en die paar echte mensen waar wij kennis mee hebben gemaakt dat zijn geen klanten maar vrienden waar wij een passie mee delen.

Nogmaals jammer dat de boel hier zo om zeep is gegaan en verder~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hs

• Fiela

Ja, t is inderdaad jammer van al die fakers.

Maar op die fakers niet meer reageren gewoon.

Dan houden ze vanzelf op, en hoor je er niks meer van.

• Johan

Beste John noem jij, wat hij je flikt, lullige dingetje,'s ?

Als een van mijn vrienden mij dit zou flikken dan wist ik het wel. Jij eigenlijk ook wel, toch ?

Die z.g. vriend flapt er alles maar uit, brengt anderen in problemen (echt wel) sart eenieder bedreigt zelf mensen met ………en jij neemt het voor hem op.

Einde verhaal !

• scheren

ADMIN-BERICHT

Het prikbord is bedoeld om nuttige informatie te delen. Het prikbord is voor alle leeftijden en wanneer er niet aan de gewenste normen kan worden gehouden zal er worden ingegrepen.

Dit kan betekenen dat er IP adressen worden geblokkeerd.

Lieve mensen gebruike het prikbord waarvoor het bedoeld is.

Webmaster.

• frenky

Fiela,

Betekent dus ook dat we voortaan op jou niet meer hoeven te reageren,

> Fiela Schreef:

> ————————————————–

>Sorry het kan niet.

>Ik ben namelijk fake

zegt genoeg volgens mij over jou of niet?

• Fiela

??