Hoi,
Ik wens iedereen veel leuke contacten toe zonder haat en richt je berichten en onderwerpen alleen aan en over volwassen personen. Zelf probeer ik een chatroom te creëren gericht alleen op volwassenen.-D Ik knip ook alleen volwassen personen.
Gelijk heb je Rene!
Kun je trouwens wat leuke, korte bob kapsels online zetten?
Ik denk dat vrouwen die dan nog twijfelen om kort te gaan, misschien een leuk bobkapsel zien en een definietief besluit nemen.
En dan kan ik zelf ook nog even kijken of ik er iets leuks tussen zie
Fijne dag nog allemaal!
En vergeef wat ik gezegd heb, ok?
Hoi,
Om hier foto's te plaatsen wordt onoverzichtelijk. Er zijn zoveel mogelijkheden en site's waar leuke korte bob-kapsels te vinden zijn. Er zijn zoveel mogelijkheden van strak jaren 20 kapsel, naar hoog opgeschoren asymmetrische bob-kapsels. Om ze hier allemaal te plaatsen wordt onoverzichtelijk ook zit je vaak met auteursrechten, dus mag je ze niet zo maar plaatsen. Mensen die echt interesse hebben kunnen mij mailen of mij benaderen in één van mijn chatrooms. In het verleden heb ik voor diverse personen hier op het forum voorbeelden bij elkaar gezocht, maar deze bleken vaak fake te zijn. Daarom stuur ik nu alleen nog voorbeelden via de mail of online via Yahoo of MSN.
Als er echt dames bij zijn die iets nieuws zoeken en eventueel leuk vinden om ondersteund te worden bij het zoeken naar hun nieuwe look, dan wil ik hen daarbij helpen. Ik merk ook dat de chatroom niet wordt bezocht door mensen die echt met vragen komen. Meestal kwam men daar online om alleen berichten te lezen en wat foto's te bekijken zonder verder aan de chat deel te nemen. Daarom verwijder ik tegenwoordig geregeld alle berichten en foto's uit mijn chatroom.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?