lente...

• P

Ik waag toch maar weer eens een poging. Misschien tegen beter weten in, maar dan is dit in ieder geval een poging om deze ingedutte site weer een beetje leven in te blazen :-)

Welke leuke vrouw (intelligent geen bezwaar) die al tijden loopt te dubben om haar haren eens rigoureus te laten opscheren, millimeteren of zelfs af te scheren, gewoon omdat dat intens spannend, opwindend of bevrijdend is, wil dit laten doen door een aardige, empathische man die dat al tijden eens wil doen. Ik heb geen bijbedoelingen, maar het mag best een feestje zijn voor beiden. Discretie staat uiteraard voorop. Stuur me maar een privémailtje. Ook als je nog aarzelt. Misschien heb je net dat zetje nodig om de stap te nemen.

En het wordt lente hè….

Groeten,

P.

• Ron Schuit

??????????????????????????

• Ron Schuit

Je hebt het over “ leven in blazen”

Maar je hebt dit forum zelf “ opgeblazen”

• Ron Schuit

Aansluitend:

Ik wens van u geen privé berichten te ontvangen !

• Ron Schuit

Ik heb u verzocht mij geen privé berichten te zenden !

U doet dat toch en ik vind dat niet erg discreet en ook niet beleeft.

Als u mij schrijft dat het anderen waren die dit forum hebben “opgeblazen” dan spreekt u, vlg. mij onwaarheid.

Voor zover ik de discussie heb kunnen volgen waren het u en Johan en een mevrouw Fiela die steeds weer het vuurtje opstookten.

Ik eindig met “ eigen schuld-dikke bult ”

• P

Dank je Ron voor je geweldig fijne en positieve bijdragen aan dit forum!

• Ron Schuit

Meneer P graag gedaan !

Het valt me ook nu weer op dat het weer de anderen zijn die door u worden beschuldigd.

En was ook u het niet die altijd “ het laatste woord” wilde hebben ?

Met u optreden straalt u weinig vertrouwen en discretie af !

Terwijl juist in uw knip en scheersfeer vertrouwen en discretie van groot belang zijn !

• Ron Schuit

Ondanks mijn uitdrukkelijk verzoek om mij geen prive berichten te sturen doet u dat toch weer !

Mag ik uit uw mededeling/dreiging aan de WEB master begrijpen dat u censuur wenst voor eenieder die een andere mening heeft dan u ?

U heeft het over een beerput….. wat moet ik mij hierbij voorstellen? Waar heeft u het over ?

Ik was op zoek naar scheerkwasten/messen en kwam uw advertentie tegen. Mag ik dat vreemd vinden ?

• Ron Schuit

Aanvullend !

U deed een poging om dit forum “wat leven in te blazen” Nu heeft u uw zin en is het weer niet goed !

Van kwaadaardigheid, waar u over mailde, is van mijn kant zeker geen sprake.

Ik wens u al het goede en ik ga verder op zoek naar een “vlijmscherp” scheermes !

• P

“Ik was op zoek naar scheerkwasten…” Pfff!

Bedankt voor het bezoedelen van mijn posting Ron!

Gelukkig was deze gericht aan intelligente vrouwen en die kijken wel door deze ‘mist’ heen :-)