Kim-26, alias....

• P

Beste mensen die zijn benaderd door, of een bericht hebben gestuurd aan Kim-26 (Jeroen, H.Adventure, René, BarberNL, Mastercut, Lambik, herenkapper,Christien-Les ect):

Waarschijnlijk zijn jullie er inmiddels wel achter, maar deze ‘dame’ bestaat niet. ‘Ze’ is hartstikke fake, is een man en zijn echte naam is Hans Strik.

Hij kickt erop om zich voor jonge, langharige Orientaalse uit te geven met de wens om nagenoeg kaalgeschoren te worden. Laat je je hoofd niet op hol brengen; van een afspraak gaat het nooit komen. Voor meer info: stuur me een privébericht. Ik wens jullie veel knip-en scheerplezier met echte vrouwen.

En Hans: get a life !

• barberNL

Bedankt voor de mededeling. Ik word onderhand een beetje moe van alle fakers die op dit forum zitten…

• René

Hoi,

Volgens mij heb ik deze persoon van de week onder een anonieme naam in mijn chatroom gehad. Een dame met lang zwart haar die het heel kort geschoren wilde hebben. Maakte niet uit welk kapsel. Ze wilde nog geen e-mailadres doorgeven, want ze zou eerder al problemen hebben gehad. Zolang ik geen bevestiging heb per email , dan ga ik ook niet verder op de verzoekjes in. Kim-26 heeft na het bericht van P ook niet meer gemeld op MSN.

Jammer, want de opzet was om een leuke chatroom te beheren.

Groetjes,

René