haar 15 jarigen

• tom

hallo,

mijn naam is Tom en ik ben 15 jaar. (jongen) ik heb al sinds enkele jaren last van mijn lange haren, en vind dat het tijd is om me te onderwerpen en de schaar in mijn lange justin bieber bles te zetten. Ze zijn vooral op mijn kruin erg lang. Verder heb ik ze bruin, en lange lokken in de nek.

ben alleen behoorlijk onzeker over die geschoren haren…

iemand die op me in wil praten, of de schaar erin wil zetten? ik ben gehoorzaam

als je zin hebt om wat met me te doen, of contact met me op wil nemen…

reageer dan maar..

• KapperThijs

Hoi Tom,

Ik wil je best helpen om de schaar in je lange haar te zetten. Ik heb hier een ruime ervaring mee. Je mag me hierover mailen op kapperthijs@live.nl

Kapper Thijs

• tond

best Tom waar woon je dan kom ik wel doen hoor het is mooi weer

• Pitbull79

Hoi Tom,

Wil je je haren hebben hoe Justin Bieber er nu uitziet? Of iets anders in die buurt? Als je GOEDE ADVIEZEN wilt over hoe je je haren het beste kunt (laten) doen, dan kun je me mailen op pitbull79@weblogmaken.org. Misschien dat je dan een beter resultaat hebt bij de kapper/kapster van je keuze als je weet wat het beste bij je staat en hoe ze dat het beste voor elkaar kunnen krijgen. ;) Geheel vrijblijvend en er steekt verders niets achter. Sommigen zijn alleen maar heel kort en kaal gewend om te doen en dat vind ik zonde in jouw geval. Jij verdient beter!

Ik hoor het wel.

Groetjes,

Pitbull79

• Pitbull79

Jammer,

hoor na goed mail contact al weken niets meer van je. Mail me nog eens. Bedankt!

Groetjes Pitbull79