Kapper hooghalen

  • Lize

    Weet iemand wie die wat oudere kapsalon is in Hooghalen . Een Mevr bazuin.

    iemand ervaring ?

  • mr buzz

    Hoi Lize,

    Kijk eens hier voor reviews. Wat zijn de plannen (stuur me maar gerust een privebericht).

    Groeten.

  • P

    Hoi Lize,

    Woon je in het hoge noorden? Dan is het waarschijnlijk een aanrader als je heel kort wil.

    Voor mij is het te ver weg, maar ik heb hier in Brabant wel een alternatief in Kaatsheuvel:

    een kapster die heel goed is in ouderwetse, opgeschoren kapsels!

    Veel succes!

    P

    (je mag me een privébericht sturen)

  • knipmodel

    Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar die kapsalon en naar mevrouw Bazuin. Er staan wel heel veel positieve reviews bij de link die hierboven is geplaatst.

    Wie is er nog meer daar geweest en wat zijn je ervaringen?

    En kan zij echt een mooi bloempotkapsel knippen met heel kort geschoren achterkant en zijkanten?

  • René

    Hoi

    Ook voor dames is alles mogelijk met kort opgeschoren kapsels zoals Bowlcuts ( bloempot kapsels) flattops maar ook een soort van herenkapsel uit de jaren 20 met zijkanten en nek strak opgeschoren terwijl het haar bovenop langer blijft.

    Zelf knip ik elk gewenst kapsel bij de mensen aan huis.

    Ik wens de dames veel succes met hun nieuwe look. Als je vragen hebt kan je die altijd mailen of komt een keer langs in de chatroom.

    Met vriendelijke groet,

    Rene

  • fireblade51218

    q

  • lize

    Aan P,

    Wie is die mevr uit kaatsheuvel ?heeft zij een salon en aan welke straat ?

  • kees

    heb onlangs een bezoek gebracht aan kapster Bazuin, zeer vriendelijke dame, ik stond in no time weer buiten met een keurig echt goed kort hoogopgeschoren kapsel. Voor wie van kort houdt zeker een aanrader.

  • jaunas

    ik heb kunst en knipwerk in nijmegen bezocht samen met mijn vriend , ze knippen super , was erg tevreden , mijn vriend is heel kort opgeschoren en dan ook echt superkort , ik heb ook een kort kapsel laten knippen maar met een langere bovenkant en lange lok

    dus mocht je Hooghalen te ver vinden dan is deze kapper in nijmegen zeker een aanrader

  • P

    Nou Jaunas, ze hebben inderdaad een reputatie op het gebied van korte kapsels, maar ik heb een keer gereageerd op hun oproep voor modellen voor extreme kapsels. Ze reageerden enthousiast en zouden contact opnemen, maar daarna heb ik nooit meer wat van ze gehoord! In dat opzicht ben ik minder tevreden!