Hallo,

Graag zou ik eerlijk en open willen weten wie er hobbykapper zijn en wie er lustkapper zijn. De gemiddelde leeftijd van bezoekers wordt steeds lager en ik zou niet willen dat jonge mensen “in verkeerde handen” vallen. Ook wil ik niet hebben dat mensen mij aan zien voor iets wat ik niet ben.

Ik help graag mensen met hun haren. Vooral 18 t/m 35 jaar. Tot voor kort was dat ook het jongste gedeelte van dit prikbord. Toch merk ik dat er mensen zijn die jonger zijn. Ook merk ik dat er kappers en clienten zijn die zich op dit prikbord anders voor doen dan ze zijn. Mijn vraag is gewoon. Kunnen we er met zijn allen voor zorgen dat die mensen bij de juiste mensen terecht komen? Kijk als 2 meerderjarige mensen dezelfde sexuele opwinding hebben en er voor kiezen om na het knippen/scheren het met elkaar te doen, dan moeten ze dat zeker doen. Ik vind het wat anders als een nietsvermoedend of onwetend persoon bij een lustkapper terecht komt. Zeker als het om onzekere en makkelijk beïnvloedbare minderjarigen gaat. Alles wat er wordt gezegd wordt wereldwijd verspreid via Google. We hebben hier geen privacy behalve in de prive berichten. Een foute inschatting en dit hele prikbord gaat dicht! Dat wil ik voorkomen! Juist om iederen te helpen. wil ik gewoon duidelijkheid scheppen in wie waar terecht kan.

Wat is een “hobbykapper” ?

Wat is een “lustkapper” ?

WIE is een lustkapper ?

WIE is een hobbykapper ?

Waar uit bestaat je lust?

Hoe zie je het knippen/scheren?

Wie is je doelgroep?

Wat heb je ze te bieden?

Denk daar eens over na en als je er uit bent. Speel dan eerlijk open kaart.

Mochten er hobbykappers zijn die zich niet meer op hun gemak voelen om het risico te lopen voor lustkapper aangezien te worden dan kunnen ze dat bij mij melden. Dan ga ik kijken voor een andere oplossing. Bijvoorbeeld een andere, uitgebreidere website.

Sorry dat ik dit schrijf, maar ik moest wel omdat ik al tijdig een vervelende situatie heb kunnen voorkomen die hier mee te maken heeft. Ik treed niet in details, ik hoop alleen wel dat dit bericht serieus wordt behandeld. Ik verwijt niemand iets. Ik zeg alleen “kijk uit wie je in je stoel laat. Wees er zeker van dat de client ook wil wat jij doet en voorkom problemen.”

Verders wens ik iedereen veel plezier

Groetjes,

Pitbull79