vrouwen gezocht om hoofd kaal te scheren

  • mariejose

    Waarom niet, als het carnaval is mag het ook.

  • Wavaria

    Het is heel triest en een beperking van onze rechten, maar dit mag straks volgens de officiële regels niet meer. Vanaf 1 januari 2014 geldt het “boerkaverbod” in Nederland en kan je beboet worden als je hoofd in het openbaar bedekt is. “”Mensen moeten elkaar herkenbaar tegemoet treden. Het verbod is tegen gezichtsbedekkende kleding waarbij open communicatie niet mogelijk is.“”

    Ik denk niet dat je hiervoor beboet zal worden, omdat de aard van de wet daar niet mee gediend is, maar officieel mag het dus niet meer vanaf 1 januari.

  • felixekkers

    Zoveel mensen in amsterdam staan ook met dit soort maskers. Dus waarom niet?

  • Poet

    Dat mag. In het wetsvoorstel staat het volgende:

    Het is verboden voor een ieder om op een openbare plaats, in een voor publiek

    toegankelijk gebouw, in het openbaar vervoer, alsmede in gebouwen en bijbehorende erven van onderwijsinstellingen en van niet-residentiële delen van zorginstellingen kleding te dragen die het gezicht geheel bedekt of zodanig bedekt dat alleen de ogen onbedekt zijn, dan wel onherkenbaar maakt tenzij:

    c. deze kleding passend is in verband met het deelnemen aan een Sinterklaasviering, een carnavalsviering, een kerstviering, een paasviering, Halloween, een huwelijkssluiting, een begrafenis, een crematie, een toneeluitvoering, of een ander evenement waarvoor de burgemeester van de gemeente waar het evenement plaatsvindt heeft bepaald dat de deelnemers daaraan voor de duur van het evenement van het verbod zijn ontheven, of

    d. het een gebouw betreft of een besloten of openbare plaats bestemd voor religieuze doeleinden.

    Welnu:

    * Ten eerste is het geen kleding dus het valt buiten het verbod.

    Mocht dat in het uiteindelijke wetsvoorstel anders zijn dan hebben we nog dit:

    * Ten tweede zijn er dus evenementen waarbij het kan

    * Ten derde mag het in religieuze gebouwen. Da'n niet over straat zoals je vroeg maar voor het gezellige effect misschien toch ook heel leuk

  • Sybren

    Ben jij een vrouw die de stap durft te zetten om haar hoofd kaal te laten scheren? Heb je lang , kort of half lang haar dat maakt niks uit.

    Durf jij het aan?

    Reageer dan

  • brigitta

    iss deze advertente nog geldig?

    ik ben 20 , woon in breda lang donkerblond licht krullend haar

  • frank24

    Hey Brigitta,

    Mocht hij er niet meer mee bezig zijn wil ik je ook graag van je lange lokken ontdoen hoor :)

    groeten

    Frank24

  • P

    Hoi Brigitta,

    Ik woon ook in Breda! Ik knip (en scheer) als hobby en wil met alle plezier je haar doen.

    Stuur even een PB naar P.

    Groetjes

  • P

    Of reageer even rechtstreeks op peechan76@gmail.com, dan kunnen we even kijken wat de mogelijkheden zijn.

    Ik heb trouwens ervaring met scheren.

  • franky

    Hallo Brigitta,

    Als je nog iemand zoekt om je van je lokken af te helpen: ik wil dit gerust voor je komen doen. Laat maar weten hoe je het zelf zou willen: langzaam, direct door het midden, …

    alles is mogelijk.

    Mail me gerust op franky.bruno@yahoo.com

    Franky